افشاگری هایی که مسعود ده نمکی کارگردان تریلوژی ! اخراجی ها قولش را داده بود همان گونه که همه خلق الله مطمئن بودند به جایی نرسید و برای بار سوم ده نمکی و کاسه ساز رفتند تا گل بچینند و اخراجی های 3 را برای اکران نوروزی آماده کنند. طفلک کاسه ساز که معلوم شد کاسه صبرش را از بتن ساخته اند و مجبور شد کوتاه بیاید. این سومین ماه عسل فیلمسازی برای ده نمکی است . که با این روند به 10 یا بیشتر هم خواهد رسید.

پروانه ساخت «اخراجی‌ها 3» که به علت بروز پاره​ای از مشکلات بین کاسه ساز  و ده نمکی تهیه کننده و کارگردان  این پروژه به تأخیر افتاده بود، با رفع مشکل پیش آمده صادر شد. روابط عمومی معاونت سینمایی در این زمینه گزارش داده : از آنجائیکه مشی معاونت سینمایی بر ایجاد فضای امن و پاک و سالم در حوزه رفتارها و فعالیت​های حرفه‌ای است از ده​نمکی و کاسه​ساز خواسته شد مشکلات مابین خود را مستقلأ حل کنند و مقرر شد تا حل این موضوع خبر صدور پروانه ساخت «اخراجی‌ها 3» رسانه​ای نشود . بعد از رفع این مشکلات،​ پروانه ساخت فیلم «اخراجی‌ها 3» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده ​نمکی رسمأ صادر شد.

 مشکل پیش آمده ابتدا به ساکن بسیار سنگین جلوه گری می کرد تا جایی که ده نمکی به مردم قول داد همه حقایق ( کدام حقایق) را به آنها و فقط به آنها اعلام کند. اما در این گیر و دار معلوم نیست کدام شیر پاک خورده ای آمده و وسط ماجرا و دعوا و کتک کاری نرخ پیراهن تعیین کرده . علی الظاهر که رفاقت ها برقرار مانده و خبری از افشاگری ها ( کدامش) دیگر نیست . سهم الارث هر دو نفر به هرحال رضایت خاطر ایجاد کرده و باعث شده بدنه سینما و مردم محتاج اخراجی ها 3 و 5 و تا بی نهایت نیز از این رضایت ایجاد شده شادمان شوند. شب به خیر خدا نگهدار . تا شوی بعدی و افشاگری بعدی ... 

مهدی تهرانی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 36930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =