سومین پیروزی متوالی تیم ملی والیبال ساحلی در پوکت

تیم ملی والیبال ساحلی الف کشورمان در سومین بازی خود هم توانست با پیروزی از زمین خارج شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صابر هوشمند و بهمن سالمی دو ملی پوش کشورمان در تیم ملی الف صبح امروز در دو ست پیاپی و با نتایج 21-10 و 24-22 از سد تیم الف مالدیو گذشتند تا خیالشان از صعود راحت شود.
ملی پوشان کشورمان در دیدار بعدی خود باید به مصاف تیم ملی قطر بروند.

سرپرست واليبال ساحلي ايران: جوانگرايي كرديم و به آينده اميدواريم
كسري غفوري، سرپرست تيم ملي واليبال ساحلي ايران درباره حضور تيم ملي در چهارمين دوره مسابقات ساحلي آسيا در تايلند گفت: حضور ٤٣ تيم در بخش آقايان نشان مي دهد كه سطح بازي ها بالاست. تيم ها با بهترين بازيكنان به مسابقات آمد ند و رقابت ها نزديك است.
وي افزود: واليبال ساحلي آسيا در حال پيشرفت است و تيم هاي ضعيف تر براي قدرت هاي آسيا خط و نشان مي كشند.
غفوري يادآور شد: ما دست به جوانگرايي زديم و ميانگين سني بازيكنانمان ٢٦سال است كه سال ها مي توانند حضور داشته باشند و به آينده اميدواريم .
سرپرست تيم ملي واليبال ساحلي خاطر نشان كرد: همه تيم ها مدعي هستند و اميدواريم هر دو تيم مان به جمع هشت تيم راه يا بند و با قرعه مناسب، روي سكو هم برويم.

صابر هوشمند:در آسیا دیگر تیم ضعیف نداریم
صابر هوشمند کاپیتان تیم ملی الف والیبال ساحالی کشورمان پس از سومین پیروزی در بازی های آسیایی ساحلی در برابر مالدیو گفت: تیم های آسیایی پیشرفت خیلی خوبی داشته اند و ویگر در آسیا ایم ضعیف نداریم.
وی با اشاره به بازی خوب مالدیو در برابر تیم ملی کشورمان گفت: تصور همه این بود که ما برای یک بازی راحت به مصاف مالدیو نی رویم اما دیدیم که این ایم چه بازی خوبی ارایه داد و در ست دوم تنها با اختلاف دو پوین به ما باخت و به قول آقای موحدی، مربی تیم مان همه وشورها روز و شب در حال تلاش هستند تا جایگاه خود را در آسیا بهبود بخشند.
هوشمند با اشاره به بازی مهم تیم ملی کشورمان برابر قطر گفت: ما روز گذشته تمرین سختی را پشت سر گذاشتیم و امروز هم زیاد به خود فشار نیاوردیم تا فردا بتوانیم با یک پیروزی دو بر صفر برابر قطر سرگروه شویم.
کاپیتان تیم ملی در خصوص نتیجه تیم ملی در این دوره از بازی ها هم گفت: ما جهار ماه سخت را در اردوها گذراندیم و در شهرهای مختلف شمالی، تهران و کیش بیش از صد جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و و امیدواریم جواب این مرارت ها را با قهرمانی در آسیا بگیریم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =