مهر نوشت:

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قدر فرصت طلایی سفر رئیس جمهور به استان را بدانیم، بر وحدت، همدلی و استقبال پرشور از رئیس جمهور تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی صبح شنبه با حضور در ستاد استقبال مردمی استان بوشهر از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید اظهار داشت: برخی تک‌روی‌هایی که در دولت قبل اتفاق افتاد، باعث عقب افتادن اقتصاد ایران و تحمل بار سنگین تورم و فشارها ی شدید مالی بر جامعه شد.

وی افزود: توجه به نظر کارشناسان و پرهیز از تک‌روی در دولت تدبیر و امید کاملا مشهود است لذا ما باید قدرشناس این دولت باشیم چرا که دیگر شاهد آنهمه بی توجهی به نظر نخبگان جامعه نیستیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید از مناقشات گروهی دست برداشته و از فرصت حضور دکتر روحانی و اعضای هیات دولت در استان بوشهر، بهترین و بیشترین استفاده را ببریم.

پورفاطمی با اشاره به اینکه بدون لحاظ کردن گروه و طیف، باید طرح‌های جامع استانی را به مسئولان ارشد کشور ارائه دهیم، تصریح کرد: نخبگان استان دست به کار شوند و ضمن مغتنم شمردن این فرصت طلائی، با همفکری و همدلی، طرح های بزرگ را پیشنهاد دهند.

همه باید حامی استاندار بومی بوشهر باشیم

وی ادامه داد: ما باید بزرگ فکر کنیم، بزرگ ببینیم و به فکر احداث راه آهن، سد، اسکله و توسعه استان باشیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته فعال‌ترین استاندار بوشهر، تبادار بوده است، گفت: اکنون سالاری جوان هم آمده تا برای این استان کار کند و در این راه همه باید به وی کمک کنند.

سیدمحمد مهدی پورفاطمی با اشاره به اینکه استاندار بومی توسط دولت معرفی شده که کار کند، ادامه داد: کاری نکنیم که دولت از نیروهای بومی ناامید شود و همه با هر سلیقه‌‌ای از استاندار بومی برای تحقق مطالبات استان حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما مسئولان روزی می‌رویم اما این مردم هستند که باقی می مانند پس باید خدمتگزار مردم باشیم.

تبعیت از قانون برای همه افراد جامعه الزامی است

نماینده مردم دشتی و تنگستان اظهار داشت: من به غیر از مردم، مدیون هیچکس نبوده و زیر بلیط هیچکس نیستم و وظیفه‌ام دفاع از حقوق مردم است.

پورفاطمی تبعیت از قانون را برای همه افراد جامعه الزامی دانست و گفت: چرا برنامه ای که در همه جای کشور اجرا می شود، نمی تواند در استان بوشهر اجرا شود.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه از هر طیف و جناحی در برابر قانون یکسانند و باید به نظم و امنیت احترام بگذارند، تصریح کرد: اگر کسی یا کسانی به مساله‌ای انتقادی دارند باید از طریق مجاری قانونی آن را دنبال کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =