مشکلی که بازیکنان تیم فوتبال امارات در پرواز استرالیا با آن روبرو شدند

ورزش سه نوشت:

تیم ملی امارات که روز گذشته برای بازی با تیم ملی ایران وارد شهر بریزبین شده بود مشکلات زیادی را در این سفر تجربه کرد.

این تیم که ساعت ۱۰:۳۰ صبح قرار بود به شهر بریزبین پرواز کند در بدو ورود به فردوگاه کانبرا متوجه شدند پرواز با ۲  ساعت تاخیر انجام می شود. سفری که در پایان ۵ ساعت طول کشید؛ پرواز با دردسرهای فراوان سرانجام در ساعت ۱۲:۳۰ انجام شد و یک ساعت و چهل و پنج دقیقه طول کشید.

این سفر همراه با چاله های هوایی بسیار زیاد و کیفیت بد پروازی بود. نکته دیگری که اماراتی ها را شاکی کرده بود این که هواپیمایی کانتاس استرالیا تمام مسافران را اعم از بازیکنان، مقامات رسمی و مسافران عادی در یک کلاس پروازی جای داده بود.

اما این پایان داستان نبود؛ وقتی هواپیما در فرودگاه برزیبین به زمین نشست بازیکنان امارات قصد داشتند وسابل شخصی خود را از کابین برداشته و پیاده شوند اما خلبان اعلام کرد هیچ کس حق تکان خوردن از روی صندلی اش را ندارد و تا امدن پلیس کسی از جایش تکان نخورد.

همه فکر می کردند شخص خلافکاری در هواپیما حضور دارد اما در آخر هم مشخص نشد علت این کار چه بوده. بالاخره بعد از ۱۵ دقیقه انتظار درهای هواپیما باز شد و بازیکنان از بازیکنان درهای خروجی هواپیما رد شدند.

نکته جالب این بود که مسوولان شرکت هواپیمایی عذرخواهی کردند و گفتند اطلاع نداشتند چه کسانی در این پرواز هستند.

تیم ملی امارات شکایت نامه رسمی را به کمیته برگزاری مسابقات ارسال کرده و از آنها خواسته به عذرخواهی ساده بسنده نکنند و علت این رفتار ناپسند را برای آنان توضیح دهند چراکه خلبان این پرواز هیچگونه آشنایی با شرایط این تیم نداشته است.

بازیکنان خسته امارات زمانی که به بریزبین رسیدند متوجه اختلاف حرارتی و رطوبتی این شهر با کانبرا شدند. بریزبین روزهای بسیار گرم و شرجی را سپری می کند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    6 1
    ابروبادومه وخورشیدوفلک در کارند تا امارات زتیم ملی ما گل بخورد
  • بی نام A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    خدا جوابشونو داد. با اون بامبولی که هواپیمایی امارات سر تیم ملی ایران درآورد.