سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اعتقاد دارد تقابل با تیم های بزرگ اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد.

سایت رسمی فدراسیون نوشت:حمید علیدوستی سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: تیم های اروپایی خیلی خوبی در این تورنمنت حضور داشتند. ما با تیم های اوکراین، گرجستان و لتونی هم گروه بودیم و در دیدار اول با تیم گرجستان بازی داشتیم و این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردیم، البته ناگفته نماند که گرجستان به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

وی در ادامه افزود: در بازی دوم و سوم برابر تیم های لتونی و اوکراین رفتیم و با نتایج یک بر دو و دو بر سه شکست خوردیم. اوکراین یکی از تیم های مطرح اروپایی است. تقابل با این تیم ها اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد. البته رده سنی تیم ملی ایران در این مسابقات زیر 15 سال بود .علیدوستی درباره دیدار با چین گفت: بچه ها بازی به بازی بهتر شدند و در بازی سوم با چین نمایش خوبی از خود نشان دادند و توانستند با 6 گل پیروز این میدان شوند.

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه بیان کرد: این تورنمنت برای ما مفید بود و ما در هر دیدار یک چیز جدید یاد گرفتیم. اشتباهاتمان را آنالیز می کردیم و برای رفع اشکالات، دوباره و دوباره تمرین می کردیم. فکر می کنم این رقابتها برای بازیکنان و کادر فنی حکم یک کلاس آموزشی را داشت. تیم ملی نوجوانان ظرفیت بالایی دارد و در پنج مسابقه ای که در بلاروس انجام دادیم تمامی بازیکنان با روحیه مناسب روانه میدان شدند. باید باهوش باشیم و از این فرصت ها برای یادگیری و موفقیت هر چه بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: کار اصلی ما تازه آغاز شده است، کار استعدادیابی را دنبال می‌کنیم تا با بررسی کامل و مناسب بتوانیم نفرات مدنظر را به صورت کامل گزینش کنیم. کادر فنی قرار است به شهرستانها برود و بازیهای لیگ نوجوانان را از نزدیک نظاره کند. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =