واحد مرکزی خبر نوشت:

معاون فنی شرکت بیمه ایران اعلام کرد : این شرکت بدون افزایش نرخ حق بیمه نامه، تعهدات شخص ثالث را به 220 میلیون تومان افزایش داده است.

محمد حیدری با اشاره به ابلاغیه بیمه مرکزی مبنی برافزایش تعهدات شخص ثالث در بیمه نامه های سال جاری بدون افزایش نرخ حق بیمه ، گفت: همه واحدهای اجرایی بیمه ایران از هفدهم فروردین سیستم صدور خودرا اصلاح کرده و از این پس بیمه نامه های شخص ثالث با افزایش 10 درصدی قانونی بدون آنکه نرخ حق بیمه آن تغییر کند به بیمه گذاران تحویل می شود.
او گفت: همه بیمه گذارانی که برای خریداری بیمه نامه شخص ثالث به واحدهای اجرایی این مجموعه مراجعه می کنند ، افزایش تعهدات شخص ثالث به میزان 220 میلیون تومان و مالی پنج میلیون و 500 هزارتومان را بدون اینکه حق بیمه اضافه ای نسبت به سال گذشته پرداخت کنند، دریافت خواهند کرد.
عضو هیات مدیره بیمه ایران درباره اینکه بیمه گذارانی که بیمه نامه خود را درسال 93 خریداری کرده اند و هنوز بیمه نامه آنان اعتبار دارد، چه تکلیفی خواهند داشت، گفت:این دسته از بیمه گذاران می توانند با مراجعه به شعب صدور بیمه نامه بیمه ایران، الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث خود را بدون پرداخت هیچ گونه وجهی دریافت کنند.
حیدری ادامه داد: این اقدام ، بیمه گذارانی را که ابتدای سال 94 و قبل ازهفدهم فروردین ماه بیمه نامه خود راتهیه یا تمدید کرده اند نیز شامل می شود.
او با اشاره به اینکه افزایش سقف تعهدات برای تمامی بیمه گذاران درسیستم صدور منظور شده است ، به بیمه گذاران اطمینان داد: به طور حتم درصورت دریافت نکردن الحاقیه نیز هنگام بروز خسارت برای بیمه گذاران مشکلی بوجود نخواهد آمد اما برای اطمینان خاطر بیشتر از بیمه گذاران درخواست می کنیم به شعب صدور این شرکت مراجعه و الحاقیه افزایش تعهدات را دریافت کنند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوریا A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    1 1
    ما راضی به ضرر شرکت های بیمه گذار اصلا نیستیم