شهردار اصفهان خبر داد: زمینه‌سازی برای برگزاری مسابقات فوتسال آسیا در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: زمینه‌سازی برگزاری افتخار آمیز مسابقات فوتسال آسیا در اصفهان با همکاری‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های اجرایی شهر اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش  مهر، مهدی جمالی‌نژاد در جریان بازدید از روند تکمیل سالن ورزشی ۲۵ آبان اصفهان که محل برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به شمار می‌رود، اظهار داشت: اصفهان یک جهان‌شهر و شهر جهانی به شمار می‌رود و باید وقایع جهانی در آن برگزار شود.

وی افزود: بارها گفته‌ام که موضوع دیپلماسی ورزشی در شهر اصفهان باید ارتقا پیدا کند و ورزش‌هایی از این دست و جام‌هایی اینگونه می‌تواند اصفهان را در سطح کشور و جهان مطرح کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مسئولان هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تلاش‌های بسیاری در این زمینه صورت داده‌اند و در حال حاضر زمینه‌های بسایری فراهم شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در شهر اصفهان برای ما افتخار است و شهرداری اصفهان نیز در کنار مسئولان استان ورزش و جوانان، استانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال اصفهان آماده آن است که مقدمات برگزاری افتخارآمیز این برنامه‌ها را داشته باشد.

جمالی‌نژاد درباره محوطه‌سازی محل برگزاری مسابقات افزود: ورودی ورزشگاه، سالن محل برگزاری مسابقات و دیگر تمهیدات مورد ایجاد می‌شود و شهرداری اصفهان آمادگی لازم را برای برگزاری آن دارد.

وی بیان داشت: یکی از دغدغه‌ها درباره ورزشگاه نقش‌جهان، ورودی این ورزشگاه است که دارای نقشه کاملی و در آینده طراحی مفصلی صورت می‌گیرد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: البته در صورت تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان باید تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای آن انجام شود اما در این فرصت محدود محوطه‌سازی‌های لازم و زیباسازی‌های مختلف برای آن انجام می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =