امام جمعه ارومیه : نیمی از طلاق ها بدلیل استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی است

سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه در خصوص لزوم نظارت بر شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای گفت: کارشناسان میگویند که بیش از 50 درصد طلاق ها بر اثر استفاده نادرست از همین شبکه های اجتماعی است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به شروع مجدد قتل عام مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اظهار کرد:متاسفانه مسلمین جهان در برابر جنایت های اخیر این رژیم سکوت کرده اند و مات و مبهوت به تماشا نشسته اند، باید همه مسلمین در برابر این کشتارها اعراض و جهان را پر از داد و بیداد کنند.
امام جمعه ارمیه درباره فرا رسیدن عید قربان و لزوم افزایش قربانی کردن اقشار توانمند جامعه و پخش گوشت قربانی در میان مستمندان گفت: در حال حاضر استان ما دارای کشتارگاه های اسلامی و بهداشتی است، پس حدالامکان می بایست از ذبح قربانیان در کوچه ها و خیابان ها اجتناب کرد، چرا که این کار موجب وحشت کودکان و زنان می شود و همچنین از لحاظ بهداشتی هم صحیح نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: واقعا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کشور ما یک نعمت است و هر کس سپاه را تضعیف کند انقلاب را تضعیف کرده است.
سید مهدی قریشی در خصوص لزوم نظارت بر شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای گفت: کارشناسان میگویند که بیش از 50 درصد طلاق ها بر اثر استفاده نادرست از همین شبکه های اجتماعی است.
وی افزود: بازی هایی که حتی فروش آن ها در آمریکا، اروپا و چین ممنوع است در ویدئو کلوپ های آذربایجان غربی انباشته شده و خیلی راحت به فروش می رسد و معلوم نیست که چه کسی باید بازی های سرشار از شهوت و خشونت را از این استان جمع کند؟

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =