بازی «گنگ استایل» داستان گروهی از افراد است که پس از تخریب و غارت شهر آن‌ها توسط افراد شرور، در تلاش هستند تا شهر را دوباره ساخته و با اشرار مقابله کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی در سبک استراتژیک اجتماعی و برای سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است. گنگ استایل از نظر روند بازی به عنوان مشهور «جنگ قبایل» (Clash of Clans) شباهت دارد.

شرکت لیپینیک (Lipinic) که سازنده این بازی است، اخیرا نسخه آزمایشی آلفا بازی را منتشر کرده تا کاربران حرفه‌ای پس از بازی کردن ایرادات بازی را یافته و به سازندگان اطلاع دهند. در نتیجه نسخه فعلی در بعضی موارد هنوز کامل نیست و قرار است در نسخه آزمایشی بتا (Beta) بازی کامل‌تر شود.

علاقه‌مندان به تست این بازی می‌توانند بازی را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنند. همچنین جهت ارتباط با بخش توسعه و گزارش اشکالات می‌توانند از طریق ایمیل support@lipinic.com با سازندگان بازی در تماس باشند.

 

مموراندا بازی منتخب کیک استارتر شد

بازی «مموراندا» که در اولین جشنواره‌ی بازی‌های مستقل تهران جایزه‌ی طراحی هنری و در پنجمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران غزال زرین بهترین بازی ماجرایی را برده بود پنج روز پیش در کیک استارتر قرار گرفت تا هزینه‌های باقی‌مانده ساختش تامین شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فردای روز شروع پروژه سایت کیک استارتر «مموراندا» را به عنوان بازی منتخب در صفحه‌ی اول قرار داد و هم اکنون هم در قسمت «پروژه‌های منتخب» دیده می‌شود.

این بازی که یک بازی کلیک و اشاره‌ی ماجرایی است، توسط استودیوی «بیت بایترز» ساخته شده و طراحی هنری چشمگیری دارد. مموراندا در کیک استارتر درخواست ۱۸ هزار دلار کانادا از مخاطبانش کرده است که تا الان بعد از گذشت حدود پنج روز موفق به دریافت ۴ هزار دلار شده و ۲۰ درصد راه را طی کرده است.

کیک استارتر یک شبکه‌ی سرمایه‌گذاری جمعی است که برای راه‌اندازی پروژه‌های مختلف کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و به صاحبان پروژه پرداخت می‌کند.


5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازیگر A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    درود بر سازندگانش بازی عالی وپخته ای خواهد شد
  • بهزاد A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    بازی خوبی و عالی فقط دانلود شو برای مرورگر ملی بزارین سپاس گزارم
  • فرهان A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    قسمت چت رو واسم آزاد کنید دوستام منتظرن بخدا