احداث 65 هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

به منظور خدمت رسانی به متقاضیان جدید و مشترکان، طرح توسعه و احداث 65 هزار و 500 متر شبکه توزیع برق در استان سمنان، از ابتدای سال جاری تاکنون به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان بیان داشت: عملیات اصلاح 45 هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی از جمله طرح هایی می باشد که اجرائی شده است.
مهندس سیدمحمد حسینی نژاد با اشاره به این که 99 ایستگاه هوائی توزیع برق از شروع امسال تا زمان حاضر نصب گردیده گفت: طرح بهسازی 41 پست هوائی توزیع برق، از دیگر اقداماتی است که توسط واحدهای اجرائی این شرکت به انجام رسیده است.
وی با عنوان این که 1 هزار و 516 چراغ جدید در سامانه روشنائی معابر سمنان دایر گردیده افزود: در جهت مناسب سازی وضعیت روشنائی، 1 هزار و 771 چراغ، نیز اصلاح شده است.
مهندس حسینی نژاد با اعلام این که 4 هزار و 506 مشترک جدید جذب شده است یادآور شد: هم اینک بالغ بر 345 هزار مشترک از خدمات این شرکت بهره مند می گردند.
وی اضافه کرد: به منظور بهره برداری از طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره، مبلغ 70 میلیارد و 264 میلیون ريال سرمایه گذاری صورت گرفته است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =