اقتصادنیوزنوشت: وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای از ۱۲ معاون خود خواسته است برای جلوگیری از رانت و فساد، از انعقاد قرارداد با صندوق‌ها و تعاونی‌های وابسته و کارکنان شاغل و بازنشسته خود اجتناب کنند.

  وزیر راه و شهرسازی به تازگی نامه ای خطاب به معاونانش در همه حوزه های راه و شهرسازی ارسال کرده که در این نامه بر خودداری از انعقاد قرارداد با کارکنان شاغل و بازنشسته سازمان های زیر مجموعه وزرات راه تأکید شده است. 

در این نامه که عباس آخوندی خطاب به معاونانش نوشته ، آمده است: «با توجه به سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قوانین مربوطه و همچنین قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و به جهت جلوگیری از اعطای هرگونه امتیاز و رانت به اشخاص یا گروه های خاص، مقرر می گردد از انعقاد هر نوع قرارداد اعم از پیمانکاری، اجاره دارایی های مولد، قراردادهای BOT، BLT ، نظایر آن و همچنین قراردادهای خرید خدمات با اشخاص حقیقی و حقوقی به نحوی از انحا با کار کنان آن شرکت یا سازمان اعم از شاغل و بازنشسته(مانند صندوق های بازنشستگی،شرکت ها و تعاونی های کارکنان،صندوق های پس انداز کارکنان و...) خودداری به  عمل آید. لازم است به قراردادهای قبلی نیز در پایان مدت قرارداد یا ظرف مدت شش ماه خاتمه داده شود.»

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =