نمایندگان رسانه های خارجی از آمریکا و فرانسه تا چین و لبنان ؛ در نمایشگاه مطبوعات

نمایندگان رسانه‌های مختلفی از سرتاسر جهان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سالن رسانههای خارجی طی روزهای گذشته شاهد حضور نمایندگان رسانهای کشورهای گوناگونی مثل ایتالیا، ترکیه، عراق، آلمان، روسیه، ژاپن، امریکا، فرانسه و … بوده است. 

در ادامه این برنامهها نیز امروز یعقوب اصلان نماینده/خبرنگار تلویزیون اولوسال ترکیه ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ درباره نقش رسانهها در همکاری منطقهای سخنرانی خواهد کرد. 

وحید سالمی نیگجه عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس از امریکا هم ساعت ۱۴ کارگاه عکاسی «چشم بشر» را برگزار میکند که مروری بر عکاسی خبر از آغاز تاکنون خواهد بود. 

علی منتظری نماینده/خبرنگار تلویزیون کانال ۲۴ فرانسه دیگر کسی است که ساعت ۱۶ در سالن رسانههای خارجی حضور خواهد داشت تا درباره آشنایی با تلویزیون کانال ۲۴ فرانسه (بخش عربی) و نقش رسانهها در دیپلماسی و سیاست خارجی کشورها سخن بگوید. 

ساعت ۱۸ نیز محمدحسن البحرانی رییس دفتر/خبرنگار تلویزیون المیادین لبنان برای آشنایی با این تلویزیون نشستی خواهد داشت و درباره نقش رسانههای ماهوارهای در منطقه صحبت میکند. 

روز پنجشنبه نیز نمایندگانی از چین و لبنان در سالن رسانههای خارجی حضور دارند.

ساعت ۱۰ صبح جاینگو لی رییس دفتر رادیو بینالمللی چین برای آشنایی بیشتر علاقمندان با این رسانه حضور خواهد داشت و ساعت ۱۴ نیز کریستین لین دیلی نماینده/خبرنگار روزنامه دیلی استار مروری بر مفاهیم جدید در رابطه با شبکههای اجتماعی و خبرنگاری دارد. 

رونگ جو رییس دفتر/خبرنگار روزنامه ون هویی دیگر روزنامهنگاری است که درباره نحوه ارتقاء روابط فرهنگی ایران و چین بعد از مذاکرات هستهای ساعت ۱۶ سخنرانی خواهد داشت. 

همچنین ساعت ۱۸ میهمان ویژه این غرفه در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد. 

این برنامه ها در سالن رسانه های خارجی درراهروی اصلی بیست و یکمین جشنواره مطبوعات برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =