خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
-
کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    از مسولین راجع به پرداخت خسارت و دیه بیمه توسعه که مقصرین حادثه در زندان به سر میبرند سوال شود
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    چندی پیش و از همین طریق اشاره ای داشتم به موضوع افزایش عوارض دریافتی از بزرگراه تهران پردیس، تامین امنیت در این مسیر با این هزینه ی سنگین از بدیهیات و الزاماتیست که متاسفانه در سایه ی اقدامات تهدیدآمیز عده ای که در بین فواصل تونلهای بزرگراه و مبادی ورودی و خروجی تونلها اقدام به پرتاب سنگ و اشیاء سنگین برای ایجاد مانع و تعرض به خودرو و سرنشینان آن می نمایند، با روح تعهد و شرافت حرفه ای و شغلی مسئولان ذی ربط در تعارض و تقابل آشکار قرار گرفته است. خواهشمندم پیش از وقوع حوادث و فجایع جنایت بار و جبران ناپذیر در این مسیر اقدام لازم برای برخورد با جانیان بین راهی و متعرضین به امنیت عموم در اولویتهای فوری مقامات مسئول قرار گیرد.
  • هادی IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    باسلام.من امسال ازدواج کردم وخانواده خانومم وضع مالی نسبتا خوبی دارن همون ماهی که من اقدام به جداسازی یارانه کردم خانواده خانومم یارانشون قطع شد وقت واریز یارانه متوجه شدم یارانه یک نفر به حسابم واریز شده و فهمیدم که یارانه خانومم هم قطع شده و یک ماه پیش در سامانه اعتراضم و ثبت کردم اما هنوز خبری نشده حالا از کی باید پیگیری کنیم اخه این چه وعضشه چرا هیچکس پاسخگو نیست قرار بود نهایتا جواب اعتراض و تو 15 روز اعلام کنن.....
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 0
    اعتیاد دزدی رشوه ازمشکلات هفتادو پنج ملیون مردم ایران
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام در شهريور سال ٩٤ در پارك گفتگو ، هفدهمين نمايشگاه زنان و توليد ملي از طرف ستاد توانمند سازي بانوان برگزار شد. غرفه اي با تبليغات طرح مهربانو ، اقدام به اخذ مبلغ ده هزار تومان از خانم ها مي كرد با وعده ى دادن سئم كارت رايتل وكارت رفاهي، كارت مشاوره، كارت بورس وكارت ورزشي ظاهرا سئم كارت هايي تحويل داده شد كه بعدا متوجه شديم هيچ شماره اي ندارد وتا اين لحظه قادر به استفاده نشده ايم. شركت رايتل كه خود از حاميان مالي ، طرح مهربانو بود وتعداد زيادي سيم كارت در اختيارشان گذاشته بود، الان هيچ مسوليتي را به عهده نمي گيرد. ستاد برگزاري نمايشگاه هم از زير بار مسوليت شانه خالى كرده است. لطفا به اين كلاه برداري در روز روشن وبا حمايت شهرداري ، رسيدگى شود متشكرم
  • محمدرضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    4 0
    من با هموطنایی که خودرو صفر ثبت نام کردن مشکل دارم
  • سپرده گذار موسسه ثامن الحجج A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    2 0
    من در موسسه ثامن الحجج حساب دارم و مدت یک ماه است که پول مردم را نمیدهند . بانک مرکزی هم خودش رو راحت کرده میگه غیر مجازه و گفته بودیم که سپرده گذاری نکنید . در حالی که وقتی ما سپرده گذاری کردیم که این موسسه از معدود موسساتی بود که در سایت بانک مرکزی به عنوان در حال اخذ مجوز معرفی شده بود . بعد از اینکه اسمش رو از سایت برداشتند برای بستن حساب باید کلی جریمه پرداخت میکردیم . ما چوب بانک مرکزی و تغییر دولت رو داریم میخوریم . خواهشاً پیگیری کنید . زندگی خیلیا داره نابود میشه . خود مسئولین موسسه میگن اسناد حسابرسی به بانک مرکزی رفته و بانک مرکزی برای ضربه زدن به اونا در بررسی تعلل میکنه .
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 0
    آقای نوبخت پس وعده هایتان به باز نشسته های فرهنگی به کجا رسید
  • ف IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام خبر آنلاین دیروز در مجلس که تکلیف مربیان پیش دبستانی با رشته غیر مرتبط روشن شد کسی نبود اسم ما دفترداران هم بیاره مجلس وآقای فانی برای ما که چند سال نیرو آموزش وپرورش بودیم و اخراج شدیم قبل از سال 90 هیچ کاری نمی کند آیا ما که همگی مدرک دانشگاهی داریم صاحب حق تر نبودیم آیا این عدالت که نیرو شرکتی و پیش دبستانی بکارگیری بشوند اما ما به فراموشی سپرده بشیم آیا ما جوان این مملکت نیستیم حرفمون را کجا بزنیم به کی بگوییم بکار گیری این نیرو چه ضربه ای به افرادی مثل ما میزند تو را خدا به من جواب بدید
  • سعید علیخانی A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام الان دوازده سال است که در بهداشت و درمان صنعت نفت اراک کار می کنم با مدرک لیسانس در رشته مالی در قسمت حسابداری مشغول بکار هستم در سال 91 تبدیل به مدت موقت شدم و احساس می کردم که مشکلاتم بر طرف شده و اوضاع کاری و حقوقی بهتر میشود با روی کار آمدن دولت محترم تدبیر و امید روند کار ما هم متوقف شد و من و دوستان همکار الان چندسالی هست که بلاتکلیف مانده ایم لازم به ذکر است که شرایط ما نسبت به زمان پیمانکاری روز به روز بدتر هم شد عیدی ما رو کارمندی کردن استعلاجی ما رو حذف کردن و خیلی مشکلات دیگر اوایل وزیر محترم نفت و معاون منابع انسانی ایشان دکتر سلحشور وعده هایی برای بهتر شدن وضعیت حقوقی و کاری ما می دادند ولی دیگر از آن قولها و وعدها خیری نیست و هروز عرصه بر ما تنگ تر میشود
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام ما رانندگان شرکت ایمن سفر ایرانیان درازای پارس جنوبی عسلويه هیچ گونه ازقبیل عیدی وسنوات وپاداش ومرخصی وحقوق درست نداریم وهيچ کس پاسخگو نیست
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 0
    مشكل من و ما ايراني‌ها اين است: چه كسي لنگ بود كه اين همه پول ناگهان براي ايرانخودرو و سايپا خرج شد؟ مگر قرار نبود كيفيت بالا برود يا قيمت براساس كيفيت باشد؟ پس پول هست كه اين همه دزدي مي شود، پس پول هست كه هرجا منافع آقايان در ميان بود، خرج شود. پس چرا ضربتي براي ازدواج و مسكن جوانان اين‌گونه وام‌ها در اختيار مردم قرار نمي‌گيرد؟ الان سيل‌زده‌هاي ايلام ديگر مشكلي ندارند؟ خانه‌هايشان درست شد؟ برويد به جهنم دروغگويان.
  • بهار RO ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 2
    سلام 20 سال است که کارمند قراردادی دانشگاه علوم و معارف قران هستیم ولی هنوز نه پیمانی شدیم و نه رسمی جرا مراجع ذیصلاح هیچ اقدامی نمی کنند امنیت شغلی نداریم خواهشمندم رسیدگی کنید.
  • حمید A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    از سیستم مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گلستان 12000 نفر کارمند به ستوه امده اند و در جاهای مختلف با تحصن 3 مورد و اعتراض مستقیم به وزیر در سفر به استان پیامشون رو رساندن و استاندار محترم و دفتر نماینده ولایت فقیه در استان هم در جریان مشکلات عدیده قومیت گرایی ،جو شدید پلیسی،دریافت های میلیونی از محل طرح تحول سلامت،حذف به محض انتقاد ،انتصابات فامیلی هستند با توجه به اینکه می دانیم این کار ها در راستای سیاست دولت تدبیر و امید نیست نمی دانیم چرا هیچ کسی هیچ کاری نمی کند .