نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری از پیاده راه سازی خیابان ۱۷ شهریور واقع در شرق تهران ناراضی است و می گوید شهرداری با این کار حداقل های زندگی شهروندان را از بین برده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه سرویس مشکلات مردم در مطالب متعددی، مشکلات مردم ساکن در خیابان ۱۷ شهریور تهران که اسیر پیاده راه سازی اشتباه و غیرکارشناسی شده اند را منتشر کرد (اینجا) و (اینجا)اکنون یک عضو شورای شهر می گوید از روزی که وارد شورا شده است با مراجعات مردم آن منطقه برای طرح مشکلات خود مواجه بوده.

محمد مهدی تندگویان در این باره اعلام کرده: دسترسی های مردمی این خیابان بوده که متأسفانه از بین رفته و بسیاری از افراد دسترسی‌شان برای ورود خودرو به پارکینگ قطع شده است. شهرداری در این بخش ورود کرده و باید یکسری پلاک های جانبی در کوچه ها و معابر خریداری شود تا دسترسی هایی که از بین رفته برطرف شود اما این مساله هنوز کامل نشده و شهرداری با توجه به بودجه و اعتباراتی که دارد، باید پیگیری کند که مردم از حداقل زندگی بهره مند شوند.
این اظهارات در حالی گفته می شود که در شرایط فعلی، ایجاد قهوه خانه و مراکز استعمال دخانیات در جای جای این خیابان که طبق برنامه شهرداری قرار بوده گذر فرهنگی شود، باعث افزایش معتادان خیابانخواب در کوچه های اطراف شده و طراحی اشتباه خیابانها و مسدوسازی ۹۰ درصد مسیر عبور و مرور باعث شده شلوغی و ترافیک بیش از حد در مسیرهای باز باقیمانده، مردم را آزار دهد.
هنوز شهرداری تهران درباره مشکلات مردم این خیابان واکنشی نشان نداده و از سال۹۰ که پیاده راه سازی بین میدانهای امام حسین(ع) و شهدا در دستور کار شهرداری قرار گرفت، نارضایتی عمومی و شکایت شهروندان در این منطقه، افزایش یافت و همچنان وضعیت نابسامان این منطقه ادامه دارد.


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 1
    فقط دلال های خودرو دچار مشکل شدند نه مردم
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    آقا برگردونید به حالت قبلی همه مشکلات حل میشه
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    2 0
    لطفا این خایابان را به حالت اولیه برگردانید حجم ترافیک میدان شهدا بسیار زیاد و آزار دهنده شده است