مهدی ترابی گفت: به نظر من روزبه پنالتی خوبی زد که با واکنش خوب دروازه بان حریف مهار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی ترابی ملی پوش تیم فوتبال امید در خصوص بازی شب گذشته مقابل قطر گفت: همه دیدند که تیم ما بازی خوبی مقابل قطر میزبان که از حمایت تماشاگرانش هم برخوردار بود انجام داد و در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود. اما متاسفانه از موقعیت هایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم و در مقابل قطری ها به نحو احسن از تک موقعیت ها استفاده کردند و سه امتیاز را گرفتند.
ترابی افزود: به هرحال باخت هم جزیی از فوتبال است و با این نتیجه همه چیز به پایان نرسیده و قطعا در بازی با چین این باخت را جبران خواهیم کرد. خوشبختانه به لحاظ روانی بازیکنان شرایط خوبی دارند و هم قسم شده ایم که در بازی با چین این باخت را جبران کنیم.
ترابی در خصوص عملکرد خودش در بازی با قطر گفت: با تشخیص و صلاحدید کادرفنی در نیمه دوم به زمین رفتم و‌ تمام تلاشم را انجام دادم تا خواسته های کادر فنی را در زمین اجرا کنم. فکر می کنم اگر کمی خوش شانس بودیم و ضربه پنالتی و موقعیت های ما گل می شد، می توانستیم به راحتی بازی را ببریم.
ترابی در خصوص ضربه پنالتی که توسط چشمی هدر رفت،گفت: خراب شدن پنالتی ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد و کاملا طبیعی است. به نظر من روزبه پنالتی خوبی زد که با واکنش خوب دروازه بان حریف مهار شد. با دعای مردم و تلاش بچه ها قطعا با شکست چین و صعود به مرحله بعد، اتفاقات تلخ بازی با قطر پاک می شود و دل مردم را شاد خواهیم کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام SE ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    7 5
    سلام آقای ترابی کدام شانس ها واقع که خوش شانس بودیم وگرنه باید 2 یا 3 گل دیگر میخوردیم .اگر واقعیت ها را نبینیم هیچوقت نمیتونیم مشکلاتمان را درست کنیم . آقای مایلی میگه سن بازیکنان قطر بزرگتره و شما بازیکنان هم میگویید خوش شانس نبودیم در صورتی که ما ملت میگویم شانس آوردیم که داور واقعا خوب بود و یک پنالتی برا قطر نگرفت و 2 یا 3 موقعیت تک به تک هم از دست دادن . مشکل آفساید گیری و چیدمان اشتباه و تاکتیک غلط کادر فنی بود. امیدواریم در بازیهای بعدی این مشکلات رفع بشه و همه اشتباهات را تقصیر شانس نداریم.