سرپرست انتصابی وزارت ورزش با اقتدار وزیر دولت احمدی نژاد را شکست داد!

محمود صیدانلو ، کارمند با سابقه وزارت ورزش در رقابت با وزیر پیشین وزارت رفاه و امور اجتماعی توانست رئیس فدراسیون اتومبیلرانی شود.

 

آرین فرخی - خبرگزاری خبرآنلاین: محمود صیدانلو بی شک اولین سرپرست از میان سرپرستان موقتی است که وزارت ورزش برای فدراسیونی انتخاب کرده و در نهایت توانسته خودش با موفقیت ، ریاست فدراسیون تحت نظرش را بر عهده بگیرد. او  صبح امروز شکستی سخت را به پرویز کاظمی ، وزیر پیشین دولت احمدی نژاد تحمیل کرد و ریاست فدراسیون اتومبیلرانی را برای 4 سال بر عهده گرفت.

محمود صیدانلو نزدیک به 20 سالی می شود که مسئولیت های مختلفی در وزارت ورزش دارد. او که از آمل و معلمی پرورشی و مدیری مدرسه آغاز کرده ، سالها در معاونت های مختلف وزارت ورزش حضور داشته. در دوره سعیدلو او تا معاون فرهنگی سازمان هم پیش رفت اما با روی کار آمدن عباسی و تغییرات چارت ، به همان رده کارشناسی برگشت. در دوره وزارت محمود گودرزی ، او یکی از ماموران وزارتخانه برای سرپرستی فدراسیون هایی بود که دوره ریاست روسای شان به پایان می رسید.

اتومبیلرانی یکی از مهمترین مسئولیت های صیدانلو شد. او بعد از برکناری ناگهانی مهرعلی از ریاست این فدراسیون که به دلیل اختلافات با وزارت ورزش بود ، مسئولیت این مجموعه را در دست گرفت. اگرچه این دوره سرپرستی با حذف مسابقات شیراز از تقویم جهانی و از دست رفتن دو کرسی بین المللی همراه بود اما او توانست با هیات های استانی به تعاملی برسد که حاصلش انتخاب او در انتخابات صبح شنبه بود. آن هم در رقابت با مدیر سرشناسی چون پرویز کاظمی که همین حالا نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی است . کاظمی که ریاست هیات مدیره بانک سرمایه را بر عهده دارد و شعارش بی نیازسازی فدراسیون اتومبیلرانی از بودجه دولتی بوده ، در ابتدای دولت احمدی نژاد مسئولیت وزارت رفاه را برعهده گرفت. او اولین وزیری بود که با رئیس دولت های نهم و دهم به مشکل خورد و با یک اس ام اس از کارش برکنار شد و به بخش اقتصادی برگشت.

کاظمی که علاقه به ورزش را از همان زمان با تلاش برای در اختیار گرفتن باشگاه استقلال نشان داده بود ، این بار می خواست با فدراسیون اتومبیلرانی به ورزش ورود کند اما در رقابت با نماینده ای از بدنه وزارت ورزش که برای گرفتن رای هیات ها خوب کار کرده بود ، شکست سختی خورد و در برابر 34 رای او تنها 4 رای بدست آورد.

این بعد از نزدیک به 20 مجمع ، مهمترین موفقیت نمایندگان بدنه وزارت ورزش بود که توانستند در فدراسیونی که اگرچه به دلیل المپیکی نبودن ، حساسیت زیادی ندارد اما به دلیل اهمیت جذابیتی اش ، فدراسیونی مهم محسوب می شود ، به پیروزی برسند.

وزارت ورزش که در همه دو سال گذشته بر بی طرفی تاکید داشته ، این بار بی دخالت مستقیم و بدون حمایت از نماینده ای ، شخصی را رئیس فدراسیون اتومبیلرانی می بیند که در سیاست های کلی ، نگاهی همسو با ساختمان سئول دارد.

البته این شاید تجربه ای موفق باشد برای سئول نشینان در مواجهه با بزرگترین انتخابات پیش روی شان یعنی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که قرار است اردیبهشت ماه برگزار شود. انتخاباتی که آنها رقیبی چیره دست چون علی کفاشیان را پیش روی شان دارند و بارها گفته اند او از فوتبال جزیره ای خودمختار ساخته که بیشتر از داخل ، از نهادهای بین المللی حرف شنوی دارد.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    4 0
    اينم از افتخارات طرفداران اقاي احمدي نژادددددد