ایرنا نوشت: نخستین همایش پوشاک و لوازم ورزشی با موضوع هم اندیشی و بررسی طراحی و تولید لباس ورزشی با حضور مقامات وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی و شماری از تولید کنندگان پوشاک و لوازم ورزشی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

در این همایش معاونان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت،آموزش و پرورش،علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان ورزشی شهرداری تهران ،شورای سیاستگذاری ورزش صدا و سیما و طراحان و استادان دانشگاهها هم حضور دارند، علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات حوزه پوشاک ورزشی، جدیدترین طرح ها و مدل های تولیدی این بخش ارائه می شود.
تعامل و هماهنگی بین وزارتخانه ها، فدراسیون ها و سازمان های ورزشی، اتحادیه ها، انجمن ها و نهادهای مرتبط با این موضوع برای تامین پوشاک و لوازم ورزشی و تاکید بر اهمیت پوشاک و لوازم ورزشی تولید ملی ازمحورهای مهم این همایش عنوان شده است.
همچنین توجه به طراحی و تولید پوشاک و لوازم ورزشی بر اساس الگوی ایرانی اسلامی و استاندارد سازی لوازم ورزشی تولید داخلی و استفاده از این تولیدات،افزایش کیفیت پوشاک و لوازم ورزشی و فرهنگ سازی برای استفاداه از تولیدات داخلی حوزه ورزش از مهمترین اهداف برگزاری نخستین همایش هم اندیشی پوشاک و لوازم ورزشی است.
در حاشیه این همایش نمایشگاهی با همین عنوان برپا می شود.
 23 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =