نمایندگان به کلیات لایحه بودجه سال 95 رای مثبت دادند.

به گزارش خبرآنلاین در بیست و دومین روز از سال 95 کلیات لایحه بودجه سال 1395 که در کمیسیون تلفیق بررسی شده و به صحن مجلس آمده بود در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

 میرقسمت موسوی، سیدمحمدحسین میرمحمدی، محسن علیمردانی، عبدالرحمان رستمیان، نادر قاضی‌پور، مهرداد لاهوتی، علیرضا سلیمی،‌ حسن کامران، عوض حیدرپور و سیدمهدی موسوی‌نژاد به عنوان مخالف لایحه بودجه پشت تریبون قرار گرفتند.

سبحانی‌فر،‌ قربانی، جلیلی،‌ تابش، موسوی لارگانی،‌ مصری،‌ ثروتی،‌ صابری،‌ نگهبان سلامی،‌ عثمانی و پیرموذن هم از بودجه دفاع کردند تا در نهایت کلیات به رای نمایندگان گذاشته شود.

محمدحسن ابوترابي فرد که رياست جلسه را بر عهده داشت، اعلام کرد که «اکثريت قاطع نمايندگان» به کليات لايحه بودجه 95 راي مثبت دادند. از مجموع 200 نماينده حاضر در جلسه، 135 نفر راي موافق، 37 راي مخالف و 6 راي ممتنع به صندوق ها ريخته شد.

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    7 0
    امثال قاضی پور نمی خواند بودجه تصویب بشه که مملکت پول نداشته باشه و کارمندان و کارگران پول نگیرند ،البته برای کسی که فقط یک حقوقش بالای 5 میلیون تومان هست این چیز ها مهم نیست و برایش گرفتاری مالی مردم مفهومی نداره
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    8 0
    سوال؟37 به اضافه 135 به اضافه 6 میشه 178 نفر.اون 22 نفر دیگه دقیقا چکار میکنن یا چه نقشی دارن که حتی حاضر نیستن یه دکمه جلوشون رو فشار بدن؟؟؟
  • بخشی A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    4 0
    طرح بازنشستگی زودتر از موعد سالمندان روستایی چه جایگاهی در بودجه دارد؟
  • محمد عظیمی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    8 0
    ان شاالله مبارک است. ضمنا جمع نمایندگان موافق، مخالف و ممتنع می شود 178 نفر. 22 نفر دیگر حاضر در صحن علنی موقع رای دادن به لایحه به این مهمی چکار می کردند ؟