خطیب موقت نماز جمعه تهران هم به افراد لاابالی تذکر داد که پلیس مراقبشان هست، هم به تیم مذاکره کننده که بدانند دشمن قابل اعتماد نیست و هم به مسولان برگزاری نمایشگاه کتاب، که مبادا کتابی ضددین وارد نمایشگاه شود.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌ الله محمد علی موحدی کرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران از بد حجابی در آستانه فصل تابستان انتقاد کرد و گفت: از مردم شریف و نجیب ایران و به ویژه استان تهران انتظار می‌رود پوشش اسلامی را رعایت کنند.

او در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیز هزاران مامور نامحسوس را به کار گرفته است و با روش‌های بسیار متین، ارزنده و حساب شده و با مراعات تمام شرایط امر به معروف و نهی از منکر به این موضوع توجه خواهد کرد.

از نگاه وی کسانی که بی‌حجاب هستند و یا کشف حجاب می‌کنند می‌خواهند به نظام دهن کجی کنند. خطیب جمعه تهران با بیان اینکه « برخی از این صحنه‌ها را دیده‌ام و خجالت کشید‌ام» ادامه داد: قطعا این وظیفه نیروی انتظامی است که با گناه علنی برخورد کند و اگر برخورد نکند خودش گناهکار است. به افراد لاابالی تذکر می‌دهم که بدانید تمام اعمال زشت شما تحت نظر پلیس سری است و با شما به مناسب‌ترین نحو برخورد خواهد شد.

موحدی کرمانی با بیان اینکه دولت در موارد متعددی اعلام کرده که مطیع قانون است گفت: قانون محترم است و دولت نیز بارها اعلام کرده که مطیع قانونی است که مجلس تصویب کند و مخالفت با این قانون به تعبیر امام (ره) مخالفت با اسلام است. هرچند که نهی از منکر نیازی به قانون ندارد و یک وظیفه دینی است. مگر ما برای روزه، نماز یا حج به مصوبه مجلس نیاز داریم؟

وی با اشاره به اینکه امر به معروف به مراتب مهمتر از حج و روزه و نماز است گفت: گاهی عنوان می‌شود که مردم آزاد‌اند بله مردم آزاد هستند اما آزادی‌شان محدودیت دارد و آن آزادی که بخواهد وزن نظام را پایین بیاورد و هتک خون شهدا را بکند ممنوع است. اگر کسی درخانه‌اش برود و گناهی بکند نه من مسئولم نه نیروی انتظامی و نه کس دیگری اما وقتی پشت فرمان اتومبیل کشف حجاب می‌کنند دیگر نمی‌شود بی‌تفاوت بود.

اهم سخنان وی را به نقل از ایسنا و ایرنا بخوانید:

**{با اشاره به ضرورت تامین امنیت حجاج در موسوم حج} به وعده‌های وهابی‌ های خبیث که دشمن شیعه و ایرانی هستند نباید اعتماد کرد؛ چراکه آن ملای نادان و احمقشان می‌گوید اگر شیعیان را بکشید نه تنها خونشان مباح است بلکه به بهشت هم خواهید رفت و حال سوالی که پیش می‌اید این است که اگر یک حاجی از ایران به مکه برود و یک احمق به خاطر چنین فتوایی او رابکشد تا به بهشت برود تکلیف چیست؟ باید امنیت حجاج تامین شود.

**به آل سعود می‌گویم که هر چه می‌خواهید برای آمریکا خوش رقصی کنید و از اسلام جدا شوید اما منتظر انتقام الهی باشید و بدانید همین آمریکا اگر روزی بیدار شوید و بخواهید در برابرش بایستید شما را چون کاغذی یکبار مصرف به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

**آل سعود از برائت از مشرکین در مراسم حج ناراحت است. مگر مشرک هستید که از برائت از مشرکین ناراحت می‌شوید؟ خودتان می‌فهمید چه می‌کنید؟ شما احکام قرآن را مورد به مورد زیر پا گذاشته‌اید و بهتر است یکباره بگویید که قرآن را قبول ندارید.

** به مسئولین هشدار می‌دهم که اگر کتاب منحرفی به این نمایشگاه برود و جوانی آن را بخرد و به خانه ببرد و گمراه شود در برابر خدا مسئول هستند. من وقتی در سپاه پاسداران مشغول بودم یک بار دستور دادم که کتاب هایی را که به نمایشگاه می‌رود را بررسی کنم و گزارشی که به من رسید نشان داد که تعداد بسیاری از این کتاب‌ها ضد اسلام، ضد خدا، ضد پیامبر و ضد نظام است و از برگزاری آن نمایشگاه کتاب صرفنظر کردیم.

**با چنین شرایطی بهتر است اصلا نمایشگاه کتاب برگزار نشود. ما اصلا نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم تا درهای کشورمان را به هر کشوری بازکنیم و جامعه مان را به انحراف بکشانیم و هنوز هم دیرنشده است و لازم است جمعی از کارشناسان بر روی کتابهایی که به نمایشگاه وارد می‌شوند نظارت داشته باشند تا اجازه ورود کتاب‌های انحرافی و گمراه کننده را به نمایشگاه کتاب ندهند.

**به تیم مذاکره کننده هسته‌ای و وزارت خارجه‌ هشدار می‌دهم که دشمنی در برابرشما قرار گرفته است که به قولش اعتمادی نیست و پیوسته به دنبال اعمال تحریم‌های تازه است و می‌خواهد با تحریم‌های پی در پی ایران را از پای بیاندازد، اما درود بر رهبر انقلاب که فرمود خود را از درون تقویت کنید و به خود اتکا داشته باشید تا بتوانیم در برابر تحریم ها مقاومت کنید.

**امروز مسلمانان اگر در مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی تردیدی دارند باید پیش کسی بروند که اسلام را می‌شناسد و او را به عنوان رهبر قبول کند که خوشبختانه در قانون اساسی ما نیز مساله رهبری و ولایت مشخص شده و شرایط لازم برای برعهده گرفتن رهبری نیز تعیین شده است.

**حرف آخر را رهبری می‌زند و بعد از آن کسی حق ندارد نظری بدهد. در مسائلی چون نماز، روزه و حج مسلمانان اختیار دارند که مقلد مراجع مختلف تقلید باشند اما در مسائل مربوط به حکومت و مواضع سیاسی دفاعی و اجتماعی و نیز مقاومت در برابر دشمنان همه چه شیعه و چه سنی باید مطیع رهبری باشند و رهبری نیز موظف است با مردم مشورت کند و این را قانون نیز مشخص کرده اما در نهایت تصمیم نهایی با خود رهبری است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 114
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    من یه پیشنهاد دارم گشت ارشادی که دختر و پسر جوون که میخوان ازدواج کنن و نمیتونن را به جرم لا ابالی گری میگیره از اموال مسولین نقری صد میلیون بهشون بدید تا بتونن زندگی شروع کنن..یه وقت دین در خطر نیفته..اول هم از ائمه جمعه تهران این پول گرفته بشه خرج دین میشه مشکلی نیست که
    • محسن A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      چرا خودتو گول میزنی چند درصد از این دختر پسرا قصد ازدواج با همو دارن. در ضمن دولت تدبیر و امیییید با ید فکر معیشت مردم باشه نه نیروی انتظامی و امام جمعه. مگه قرار نبود با برجام کشور گل وبلبل بشه پس کو.
    • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      صد میلیون تومان؟ ماه پیش تو خوابگاهمون صدای آهنگ میومد. بعد فرداش فهمیدیم عروسی دو تا از دانشجوها بوده. ایرانی ها فقط به فکر پول هدر دادن و فیس دادن هستند.
    • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      بهتره چشمهاتونو باز کین درسته که خیلی ها به خاطر مشکل مالی نمی توانند به خاطر مشکل مالی ازدواج کنن ولی خیلی ها هم هستن که هر روز با یکی میگردند و اگه حواسمون نباشه اون های که قصد از دواجگدارن تودام این ها می افتن و خدای نکرده.......
    • بی نام A1 ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      ایا میلیونها مردمی که مخالف گشت ارشاد اینچنینی هستند می توانند و حق دارند در این کشور از تریبون نماز جمعه یا تریبون دیگری حرفشان را بزنند ؟؟؟ یک روز مردم را بخاطر رای به لیست امید اهل کوفه و کافر می نامند یک روز لاابالی بخاط چند تار مو.....
    • بی نام A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      90 7
      تاکی افراط و تفریط ؟ فقط اعتدال
    • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      84 1
      ایشون از سر سیری یه حرفایی می زنن نمی دونن پیره مردای به سن وسال اونا دارن تو خیابونا آشغال جم می کنن تا نون بچه هاشونو در بیارن
    • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      6 74
      "دختر و پسر جوون که میخوان ازدواج کنن و نمیتونن" ینی تاحالا حرف مزخرف تر از این نشنیدم یه چیزی بگو بگنجه دوست عزیز
    • پدرام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
      1 1
      من که از برخورد با دخترهای پر افاده و مغروری که خیابان و مرکز تجاری را با جای دیگه اشتباه میگیرن بسیار خوشحال میشم... متاسفانه این جماعت روزبه روز دارن بیشتر هم میشوند و اگر شغل و زندگی درستی داشتند صبح تا شب در خیابان و پاساژ با هزار ادا و اطوار برای جلب توجه دیگران رژه نمیرفتند....ضمنا من نه مذهبی ام نه بسیجی ...
    • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
      2 0
      والا من تعدادی از فامیل هامون و بعضی از دوستام و منجمله خودم خیلی دوست داریم ازدواج کنیم اما نه شغلی داریم نه سرمایه اولیه ای برای شروع، همین طوری فعلا مجرد موندیم ببینیم کی اوضاع درست میشه، نگو که این حرف مزخرفی هست آقای بی نام. شاید شما زیادی مرفه هستید و این چیزها به چشمتون نمیاد آقای بی نام، منکر دوست های دختر پسری و این جور چیزها نیستم اما اینم در نظر بگیر که ریشه اینها در بیکاری هست. زمانی که کسی تشکیل خانواده میده، مسیولیت زندگی رو قبول میکنه، زندگی رو ارزشمند میبینه و احترام بیشتری نسبت به اطرافیانش قائل هست. نگاه های از روی هوس هم به مراتب کمتر میشه، ما چیزی رو از جامعه میخوایم که هنوز نمیدونیم اون چیز نیاز به یه سری زیرساخت های اجتماعی داره، مثل ساختن خونه روی زمین سست است
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    شما از کتاب ضد دین واهمه دارید یا از تخته شدن منافع تان؟ مگر خودتان نمی گوئید مولا علی از سخن گفتن مخالفانش در حکومت خود مانع نمی شدند؟ چطور شد راه شماها الان دقیقا بر عکس سیره مولا علی است.
    • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      306 4
      چون ایشان خودشان را از ان حضرت بالاتر میبینند
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    اسم جدیدش شد نهی از منکر نامحسوس؟
    • محمد IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      312 3
      یه پلیس سری هم برای تورم و گرانی و اختلاس و رانت خواری بذاری بد نیست .
    • بهناز IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      تورم گرانی؟؟؟؟ مگه نمیدونی برجام معجزه کرده دیگه خبری از تورم گرانی نیست که؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      72 2
      خدمت خانم بهناز عارض بشم که برجام از اول هم قرار نبود معجزه کنه، بهتره ناراحتی هات از کسی باشه که باعث تصویب اون همه قطعنامه و تحریم شد، آبی که از جوی رفته برنمی گرده
    • شیما IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      0 5
      پاسخ به بی نام اول که می گفتند آب خوردن مردم به برجام گره زده شده حالا می گن برجام قرار نبود که معجزه کنه؟؟؟ ضمنا اون کسی که باعث شد به قول شما اون همه قطع نامه تصویب بشه خب الان که اون همه قطع نامه ها لغو شد پس چرا هیچ یک از مشکلات حل نشد؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
      0 0
      همین که الان دلار ده هزار تومن نیست باید خداروشکر کنیم. یه لحظه به این فکر کنید که حداد ریس جمهور میبود، امسال جلیلی میشدن وزیرخارجه، الان ده تا قطعنامه دیگر هم صادر میکردن، از داخل هم طوری رفتار میکردن و شعارهایی میدادن که فکر کنن ما جانی هستیم و به فکر جنگ،‌ فقر و فحشا تا الان چند برابر شده بود، اختلاس ها و فسادهای مالی و فرهنگی به اوج خودش رسیده بود و ... ما به همین خاطر که اینها الان حداقل به ثبات رسیده راضی هستیم. برجام حداقل خوبیش این بوده که چه ایران در عرصه بین المللی بهتر شده، گردشگران بیشتری با دید بهتری وارد کشور میشن، وزیرهای خارجه کشورهای بهتری به ایران میان و ما هم به جای کشورهای ناشناخته با کشورهای قدرتمند مراوده داریم.
    • ساناز IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      1 2
      زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد
  • پرشین A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    فسادوبی عفتی وبی حیایی بیداد میکند باید جواب خدارابدهند مسولین .
    • الف A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      93 3
      از اینی که خورده سخت تر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      209 1
      وقتی اختلاسهای هزاران میلیاردی و تورم کمرشکن که باعث کاهش قدرت خرید مردم و افزایش فقر میشه و به فرموده پیامبر ص که "وقتی فقر از در وارد شوود ایمان از پنجره خارج میشود" رو بی حیایی نمیدونید.یاد حرف زیباکلام در خبرانلاین میفتم که گفته بودند: روی پیشانی من نوشته احمق که از من انتظار دارید قبول کنم دردشان دین است، نه، دردشان سیاسی است.
    • بی نام A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      118 3
      نه که قبلا وضع گل وبلبل بود
    • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      51 1
      منظورتون سیلی از کیه این مهمه
    • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      95 4
      نماینده خدایی شما؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      9 0
      تو چرا ناراحتی؟
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    خدا کنه این گشت نامحسوس یک کار درست و درمون انجام بده. آسیبهای اجتماعی کار مهمی ست که باید انجام بده. مواد مخدر و راههای توزیع آن در کشور اگر توسط نفوذ اینها در باندها ردگیری شود خیلی خدمت بزرگی انجام داده اند و بعد هم قاچاق اشیا عتیقه. کشف آشپزخانه های ساخت مواد مخدر صنعتی هم مهم است.
    • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      71 13
      اشتباهي مثبت دادم
  • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    انتقام سخت از تهرون ای ها تا دیگه این جوری رای ندهند
    • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      201 5
      زدی تو خال
    • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      1 36
      چقدر ساده لوحید شما.
    • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
      0 0
      نه په، شما خوبی...
  • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    616 3
    حوصله نداشتم بخونم. نخونده از برم.
  • علی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    465 2
    مملکت گل و بلبل
  • مدافع A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    احسنت. کسانی را که کشف حجاب می کنند بسپارید به دست فرزندان با غیرت و سربازان اقا.
    • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      254 3
      کسانی که اختلاس می کنند را به دست چه کسی بسپاریم؟
    • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      128 1
      تا اعمال قانون کنتد ؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      66 0
      شماها فقط زورتون به چهار تا زن رسیده. اگه پلیس خیلی مرده و 7000 تا نیروی مازاد داره چرا نمیره سراغ مواد فروشا و ارازل اوباشها و اختلاس کننده ها و سارقا ؟
    • بی نام A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
      0 0
      اون دنیایی هست اخوی، اون دنیا ما به ریش امثال شماها میخندیم. هر جور دوست داشتید از اسلام تفسیر کردید و نسخه برای یه ملت پیچیدید و فکر میکنید همه چیز تموم شده، در حالی که ظلم هیچ وقت پایدار نیست و صد البته هیچ وقت هم خوبی ماندگار نیست، این گردش روزگار هست که باعث شده شما الان از جایگاه قدرت این حرفو بزنی و امثال من به شماها بخوریم، اما دیر یا زود بچه ها یا نوه ها و یا نتیجه هاتون چوب افراطی گری های امثال شماها رو میخورن، البته نگم چوبشو، بگم که ایندگان شما به حال گذشته شون افسوس میخورن و شرمسار خواهند بود
  • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    606 5
    پلیس سری؟؟؟؟؟یادش بخیر یه سریال بود به همین اسم در مورد نازی ها در فرانسه.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      87 5
      اسم اون سریال ارتش سری بود عزیز دلم نه پلیس سری
    • احسان خراسان شمالی IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
      0 0
      حالا پلیس سری و یا ارتش سری زیاد فرقی نمیکنه اما فرق اصلیش اینه که اون ارتش سری برای مردم کشورش کار میکرد اما این پلیس سری بر علیه مردم کشورش . داداشا برید این پلیس سری رو بگذارید تو جاهایی که دارن مواد دست جوونها میگذارند و یا ....
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    386 5
    ما خودمون توي ليست اميد راي داديم به ايشون
    • بی نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      140 1
      چاره ای نبود. اگر نمی دادیم به جایش امثال مصباح و یزدی به مجلس خبرگان می رفتند.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    452 7
    این همه خط و نشان و باید از یک تریبون مقدس چه چیزی را به ذهن متبادر می کند جز بی اعتمادی نا امنی انفصال اقشار مردم ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    309 7
    ایشون هم تو لیست امید بود پس باید به ایشان امید داشته باشیم؟
  • تقی نقوی US ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    327 4
    نیروی انتظامی با این نیروی عظیم که به گشت نامحسوس اختصاص داده به وظیفه اصلی خود بپردازد وظایفی همچون جلویری از سرقت که بیداد میکند مبارزه با باندهای ورود وتوزیع مواد مخدر وجلویری ازفحشا که عالمگیر شده حداقل یک وظیفه را درست انجام بدهد بقیه پیشکش
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    310 3
    متاسفم از ایجاد فضای یاس بجای امید
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    411 7
    دیگه خسته شدیم واقعا از این همه مخالفت با خواست اکثریت مردم.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    192 2
    lkمن حقم رو به کسی تفویض نمیکنم.رای خودم رو ولو اکثریت نباشد خودم اعلام میکنم.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    393 5
    يک روز بدحجابى بدتر از اختلاس ميشه.يک روز هم امر به معروف واجب تر از نماز.حاج اقا من محجبم و آرزوى جامعه اسلامى ولى تو را به خدا حواستون باشه چى ميگيد دين را بازيچه نکنيد که ملت ازش فرارى بشند.
  • بی نام DK ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    353 5
    ایشون در مورد اختلاس گران حرفی تزدند؟
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    320 4
    حاجي جون بذار بريم كتاب بخريم بريم خونمون بخونيم اينجوري نه خون شهدا رو پايمال كرديم نه شان نظام رو خدشه دار
    • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      45 3
      آقا اصلا چه نیازی به نمایشگاه کتاب داریم ، اصلا چه نیازی به کتاب هست ، اصلا چه نیازی به دانش هست ، اصلا چه نیازی به مدرسه و دانشگاه داریم . ما همه را خودمون بلدیم و به ملت همین بلدیات را درس میدهیم ....
  • امید A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    309 6
    چه خبره هر کس واسه خودش یه سازی میزنه ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    292 3
    گویی به جای اینکه ایشان به عنوان یک مقام حکومتی پاسخگوی وضعیت جامعه باشند، قرار است بر کرسی طلبکاری بنشینند و زنان و خانواده هایی را متهم کنند که فقط پوشش شان با نگاه و اعتقادات ما و ایشان تفاوت دارد. شاید مناسب باشد که آقای موحدی کرمانی شب ها با بادیگاردهایشان البته سرزده و با لباس مبدل گشتی اطراف تهران بزنند تا اهم و مهم معضلات جامعه را بهتر ارزیابی کنند.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    284 3
    اگر مقابله با حجاب حیاتی باشه مبارزه با اختلاس و فساد هزار میلیاردی و دزدیدن دکل نفتی خیلی واجب است ولی چه فایده که مسئولین فقط خوب حرف میزنن شما راضی هستید مردم حجاب داشته باشن ولی اگه گرسنه و بدبخت و معتاد و کارتن خواب بودن مهم نیست
  • مهدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    152 5
    خبر انلاین خواستم بکم واقعا متاسفم که وقت واسه خبرگذاریت میزارم در اخرم کامنت میزارم با این که قوانین ارسال نظر رعایت کردم ولی حداقل تو انقدر منصف نبودی که نظر قبلیه منو چاپ کنی اون همه نوشتم واقعا متاسفم
  • م IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    بعضی حرفاشون خوب بوده مثل ارشاد نامحسوس و کتاب،صادق باشیم بی حجابی ظلم به قاطبه مردمه
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    234 7
    اینم از نفر دوم لیست امیدمون. با این امیدها امیدمان بر باد است
    • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      21 2
      دوست عزیز اگه رای نمیدادیم به این،اونیکیا میرفتن تو
  • alireza yazdi A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    302 4
    حاج آقا نمایشگاه نریم کنسرت نریم پارک نریم سینما نریم باشه میشینیم خونمون تو اینترنت پست میذاریم و هی به این و تون گیر میدییم خوبه خیالت راحت
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    322 7
    حتی اگه کتابی ضد دین هم تو نمایشگاه کتاب پیدا بشه و مردم بخرن شما نباید ترسی داشته باشی. اگه حق با شما باشه که نباید نگران باشین...
  • محمدمهدی A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    347 7
    چرا کسی نگران پول های دزدیده شده و اختلاس شده نیست ؟ همه دلواپس حجاب شدن
  • محمد A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    361 7
    خیلی ببخشید حاج اقا ایا شما وظیفه ای در قبال وضعیت معیشت مردم ندارید؟ جوونهای بیکار، فساد اقتصادی، فساد دانشگاهی و ... تریبون به این مهمی در اختیار شما قرار گرفته که صرفا به موضوع حجاب بپردازید؟ بپردازید نمیگیم نه ولی پس جایگاه موضوعات مهم دیگه کجاست؟
    • بی نام IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      79 1
      ایشان فقط مسئولیت ارسال مردم به بهشت رو به عهده دارن بقیه امور رو از جای دیگری پیگیری بکنید
  • بی نام RO ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    75 2
    مردم منتظر گشت نامحسوس برای دزدان، فاسدین ، رانت خوران، زمین خواران و ... هستند نه امر به معروف و نهی از منکر
  • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    19 6
    تدبیر بی امید.امید
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    49 2
    به تفکر انسان احترام نمیذارن انتظار دارن به دین احترام بگذارن
  • بی نام CA ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    53 1
    با این حرفها و کارها دین صدمه شدید میخوره چون مردم ازش بیزار میشن.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    50 1
    تریبون نماز جمعه جای اینکاراس؟یه عمره دارید همین حرفارو میزنید
  • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    43 6
    آقا من اصلا نمیخوام درباره صحبتهای ایشون حرفی بزنم. همون ابتدای مطلب که تذکر بابت کتاب رو دیدم آتیش گرفتم.. زمان احمدی نژاد از نمایشگاه کتاب کتاب داستانی برا دخترم خریدم که وقتی تو خونه کتاب رو باز کردیم بقدری جملات زشت و جنسی داشت که گوشامون سرخ شد. هر چه به ارشاد زنگ زدم و مشخصات کتاب رو دادم ترتیب اثر داده نشد و تازه مدعی بودند این کتاب ممیزی شده و شما برو خودت رو درست کن. من اون کتاب رو نگه داشتم. لازم باشه مشخصات کامل رو میفرستم. حالا سوال اینه که چرا تو هشت سال اون مرد رفته هیچ کدام از آقایون از وضعیت فرهنگی یا نمایشگاههای کتاب انتقادی نکردند.
  • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    33 2
    خدا خیر هاشمی بده...
  • مهدی A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    32 1
    کاشکی گشت نامحسوس میزاشتن واسه اینا که پاهاشون لخته نه اینا ...تمام مشکلات مملکت حل شده فقط فقط حجاب مونده خخخ
  • مجید US ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    54 1
    شد یکبار هم تریبون های رسمی نسبت به قاچاق، و ... عواملش صحبت کنید؟ و براش نیروی سری تدارک ببینید؟
  • حسام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    59 1
    جناب موحدی يادشان باشد به لطف هاشمي نماينده خبرگان تهران شد
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    6 77
    کسانی که بدنبال بی بندوباری وکشف حجاب هستند می توانند بطور رایگان اینده خودشان را در پارک هرندی ببینند.
  • رسول IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    33 4
    من دیگه به هیچ کی رای نمیدم به چهامیدی اخه
  • بی نام A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    65 1
    دختر مردم را يه اقاي نظامي با اسلحه بگيره و هزارتا حرف و توهين و توي اجتماع ضايع بشه . اين كجاي امر به معروف و ارشاد هستش.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    4 104
    حاج اقا این بنده های خدا که کشف حجاب میکنند با چه زبانی بگویند بدنبال جهاد نکاح هستند.
    • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      55 1
      من که می دونم از کدوم قشری به امثال تو بیشتر جهاد نکاح می خوره
  • فواد A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    58 1
    حاج آقا این عرایض قبل انتخابات مجلس خبرگان میفرمودید تا نتیجشو تو انتخاب مردم میدید
  • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    20 1
    لیست امید خبرگان
  • آرمان IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    45 1
    برید ببینید که چرا ارشادات شما در مردم اثر نکرده که دست به دامان گشت نامحسوس شدید که مطمئن باشید که کارساز نخواهد شد.وضع بدتر هم خواهد شد یا به قول اخراجی ها آنهایی که حجاب مد نظر شما را رعایت نمی کنند از مردم این کشور نیستند
  • مرتضی A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    40 1
    ایشون لطفا توضیح بدن که اون پلیس سری با چه معیاری میخواد در مورد شهروندها قضاوت کنه و همچنین این سوال رو جواب بدن که ایشون با توجه به اینکه در لیست امید قرار گرفتند و موجب رای بالای ایشون در انتخابات مجلس شد چرا از مشی و مرام این لیست حمایت نمیکنند ؟
  • محمد IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    51 1
    بهتر است از درایت و توان این هفت هزار نفر و آمرین این طرح در جهت کشف پولهای بابک زنجانی و شرکای صاحب منصب یقه سفید استفاده شود . دنبال کنید آن پولها کجا رفت؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    3 84
    اکثر اونن های که نظر دادن ادم های جالبی هستن به مساءل از یک بعد و بشدت احساسی و قیر منطقی نگاه می کنن ولی انتقام از تهرانی ها خیلی باحال بود.....خخخخخخخخخخخ
    • غضنفر A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      33 3
      غیر منطقی نه قیرمنطقی
    • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      34 2
      دوست عزیز منطقی ، شما اول املای غیر رو یاد بگیر بعد در مورد غیره نظر بده.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    46 1
    کی اسم ایشون رو تو لیست امید قرار داد؟ برا خودم متاسفم که بهش رای دادم
    • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
      0 0
      عزیزم کسی ایشون و امثال ایشون رو بخاطره خودشون تو لیست امید نذاشت . کسی دیگه ای نبود. در واقع این حضرات رو جای آقایون جنتی و یزدی و مصباح انتخاب کردیم.
  • بی نام BE ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    74 1
    7000 گشت نامحسوس کمه. 35 میلیون نفر را گشت محسوس برای 35 میلیون دیگر کنید بلکه مملکت درست شود
  • بی نام IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    60 1
    نتیجه فرمایشات جناب موحدی کرمانی اینه که کل کشور گل و بلبله غیر از دولت روحانی که هی باید بهش هشدار داده بشه از وزارت ارشادش تا وزارت خارجش.
  • اصغر سیفی IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    40 3
    این طرح خوب بود و همه هم ازش حمایت میکردن اگر فقط هدف مزاحمین نوامیس مردم بود اراذلی که تو خیابان با ماشین دور دور میکنن و برای زن و بچه مردم بوق میزنن نشانه گرفته بود نه اینکه همه مردم تحت نظر باشن
  • فاطمه A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    92 2
    من خودم محجبه هستم و معتقد وبزرگ شده در خانواده اي مذهبي ولي به عينه در جامعه شاهد بودم كه اين كارها فقط باعث رو برگرداندن جوانها از اصل دين ميشه چرا روحانيون محترم فكر نميكنند كه باوجود تبليغات ديني ٢٤ ساعته صدا و سيما تعداد زنان باحجاب رو به كاهشه ؟شايد مشكل از جاي ديگري است زير بناي مشكلات فقر است كه متاسفانه توجهي به اين معضل نميشود و اين پليس امنيت اخلاقي هم انگار فقط برا حجاب زنان برنامه ريخته واقعا بعنوان يك زن متاسفم كه اقايون ريشه همه مشكلات رو در روسري داشتن ونداشتن خانمها ميبينند
  • مصطفی نوائی A1 ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    4 115
    طبق قانون رعایت حجاب اسلامی الزامی است و عدم رعایت آن ضمانت اجرا دارد. ولی وقتی شما داخل در یک اداره دولتی و یا شرکت دولتی و به تناسب محل های سازمان ها و دوایر عمومی میشد با حجم عظیمی از این بی حجابی و بد حجابی مواجه میشد . من سوالم از مسئولین محترم اینه وقتی شما نمیتوانید کارمندان تحت ریاست خود را مجاب و هدایت کنید به سمت دارشتن حجاب مناسب چگونه صحبت از حجاب زنان و مردان در انظار اجتماع میکنید . ؟؟ به نظرم باید این سختگیر ی از نهادهای دولتی و عمومی اول شروع بشه از مسئولین صادق هستند که من فکر نمیکنم باشن.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    86 2
    من یک محجبه هم با اختیار خودم اما با این طرحها مردم بدتر دین گریز مشوند باید طوری باشد که خودشان به سوی حجاب بروند نه با زور
  • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    63 1
    این نماز جمعه فقط هشدار و تهدید بود پس کی شفقت و مهربانی عجبا
    • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      40 1
      خدا هم به این جدیت مردم را ارعاب نمی کند بلکه با شفقت پند می دهد حالا ما شدیم دایه عزیزتر از مادر
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    65 2
    "ما اصلا نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم" وا اسفا
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    59 1
    ای کاش کشت ارشاد خاوری و ... دستگیر میکرد ... با پول بیت المال کانادا دارن کیف میکنن
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    37 1
    دولت اگر جلوي اينا نايسته انتظار نداشته باشه كه مردم دوباره به نماينده هاي اميد راي بدن.به چه اميدي؟در حد حرف هم نميتونن ابراز كنن چه برسه به عمل
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    68 1
    امنیت اجتماعی یعنی دختربچه 8 ساله که برای خرید تا مغازه میره دزدیده نشود و هزار بلا سرش نیاید امنیت اجتماعی یعنی جلوگیری از قتل ، دزدی تجاوز زیرپوست شهر. یعنی حل ریشه ای اعتیاد، تن فروشی و پاک کردن چهره شهر از این موارد.
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    42 1
    این گشت های نامحسوس را در همه جاازجمله ادارات دادگاه ها ادارات ثبت و... که حسابی رشوه در آنها بیداد میکنند هم بگذارند آنوقت است که مردم متوجه میشوند واقعا در صدد درست کردن اوضاع نابسامان در کشور هستند
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    44 1
    حاج آقا یه خورده هم راجع به خاوری جان موعظه بفرمائید بیت المال رو خوردند وبردند ماشا... شماها انگار عادت به این غارت سرمایه ها دارید و کش نمیدید.
  • علی A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    51 1
    گشت نامحسوس به وضوح باعث گسترش بی اعتمادی و شکاف بین قشرهای مختلف مردم میشه.بعد از اجرای طرح گشت نامحسوس هر زن چادری و هر مرد با قیافه مذهبی ممکنه جز افراد همین طرح باشه و در طرف مقابل افرادی که اعتقادی به حجاب ندارند ممکنه نسبت به افرادی با قیافه مذهبی کینه به دل بگیرند
  • مرتضی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    35 1
    بنام سیره علی بکام بعضی ها
  • فرهاد FI ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    19 3
    به نظر بنده نمایشگاه کتاب بسته شه کنسرتها تقویت شه
  • بی نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    26 0
    یه فیلم دیدم از گشت مثلا نامحسوس ماشین ون پلیس بود دوتاخانم های مامورای گشت دست دخترجوانی رو گرفته بودند و به زور میکشیدنش آیا این طرز برخورد فرهنگیه ؟ اسلامیه؟ احترام به مردمه؟ یا زورگویی و توهین؟ در فیلم یاد شده دختر خانم خم حجابش درست بود و فقط کمی جلوی موهاش پیدا بود نه شلوار کوتاه پاش بود نه ساپورت ،بعدهم دخترخانم جیغ میزدولم کنید اما خانمهای ماموربا کمک یکی از مامران مرد دست دخترخانم رو گرفتن به زوربردن توماشین آقای اشتری رئیس پلیس که گفتند ماموران اجازه برخوردندارنفقط مونده بود این دختررایزنندوسوارماشین کنند واقعا آیاتکریم مردم در نظام مااینه؟وفقطزورشون به دخترهای مردم رسیده؟ چرا با کسانی که8سال اون همه تهمت زدند و اختلاس کردن این برخوردها نمیشه؟این گشت بوئی ازاسلامیت و انسانیت نبرده
  • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    17 0
    این گشت نامحسوس در واقع بی اعتمادی به مردم و بی احترامی به اسم بدحجابیه تا وقتی زورباشه متاسفانه طرفین باهم لج و لجبازی میکنند کسی زور را در هیچ کجای دنیا دوست نداره اوا احترام بذارین اگر نتیجه ندیدین اینطوربا توهین و اهانت با مردم برخوردکنید.ضمنا بدنیست یه گشت نامحسوس هم برای این گشت نامحسوس بذارن تا ببینند با مردم چقدر وحشیانه رفتار میکنندمردم رعیت نیستند
  • بی نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    21 2
    ایشون هم تو لیست امید بود و من رای دادم. الان مثل ... پشیمونم
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    21 1
    چرا اسم ایشون رو تو لیست امید قرار دادند؟ بیاید به مردم تهران جواب بدین
  • بی نام DE ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    12 0
    این گشت را بعضی ها برای امنیت خودشان می خواهند چرا از مردم بی دفاع و سلاح می ترسند ؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    13 0
    داعشی که فقط نباید با پرچم سیاه و کلاش به دست باشه ، مهم ایداولوژی داعشه ، حالا نمیدونم این ربطی به مطلب داره یا نه ؟