انتخاب نوشت: امام جمعه مشهدمقدس با تاکید براینکه کلیدواژه امنیت اجتماعی مقابله با بی‌حجابی است، گفت: بنده نگفته‌ام بی‌حجابی بدتر از اختلاس است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: زندگانی دنیا چه برای اهل دنیا و چه برای اهل آخرت، آمیخته با اضطراب و نگرانی است، آنهایی که در این زندگی اهل دنیا هستند و در توسعه قدرت و لذت هستند زندگی این‌ها در نگرانی است، خاصیت زندگانی دنیا این است که هر چه امکانات مادی افزایش بیابد، بر نگرانی و اضطراب افزوده می‌شود.

وی گفت: زندگانی دنیا برای اهل آخرت هم با اضطراب آمیخته است، یعنی مضطرب هستند که عاقبت آن‌ها چه می‌شود و قبر و قیامت آن‌ها چگونه می‌شود؟ زندگانی انسان با اضطراب آمیخته است، بزرگترین ویژگی بهشت آرامش و نفی اضطراب و نگرانی است و آنجا اطمینان کامل حاصل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه امام علی(ع) بزرگترین مبارز علیه فساد اخلاقی و اقتصادی است، گفت: فساد اقتصادی و اخلاقی در جامعه نقطه و سنگر جنگ با علی(ع) و مقابله با آن حضرت است، عنصری نمی‌تواند به فساد اقتصادی و اخلاقی آلوده باشد و در عین حال ادعای عشق امیرالمومنین(ع) کند. انسان‌هایی که به دنبال فساد اقتصادی هستند در نهایت به دنبال عیاشی و تولید فساد اخلاقی هستند و مولد فساد اخلاقی هستند، عده‌ای نیز با مفاسد اخلاقی به دنبال پول و تجمل هستند.

وی بیان کرد: بنده نگفته‌ام بی‌حجابی بدتر از اختلاس است، در شبکه‌های اجتماعی این مسئله توضیح داده شده است، فساد اخلاقی و اقتصادی وابسته یکدیگرند و کلید واژه این‌ها بی‌حجابی است. اخلاق از اینجا فاسد می‌شود که حوزه غریزه جنسی جامعه گسترش یابد و کلیدواژه این هم بی‌حجابی است و کلیدواژه امنیت اجتماعی، مقابله با بی‌حجابی است که البته عنوان آن حجاب اجباری نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: برخی برای اینکه یک قشر لائیک و بی مذهب را دنبال خود داشته باشند، از فساد حمایت می‌کنند، اگر دزد و آدمکش را گرفتند دخالت در زندگی عمومی مردم است؟ نمی‌توانید معیشت مردم را مدیریت کنید، در عرصه فرهنگ ضربه می‌زنید؟ به این وسیله می‌خواهید خلاء خود را جبران کنید؟

وی ادامه داد: قانون امر به معروف تصویب شد و حاضر نشدید این قانون را ابلاغ کنید. رئیس مجلس آن را ابلاغ کرد، اجرای این قانون رسالت نیروی انتظامی است و این نیازمند ابزار و آئین نامه است و بعد برخی مانع اجرای این قانون می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: هیئت ایتالیایی که می‌آید شما با یک شرکت مدلینگ که هنرش طراحی لباس است، قرارداد می‌بندید تا از بلاد کفر لباس اسلامی طراحی کند؟ یعنی ما واقعاً فکر نداریم؟ مردمی که در انواع علوم پیشرفته هستند، در طراحی لباسِ اسلامی فکر و مغز نداریم و باید طراح ایتالیایی قرار داد ببندد و فرهنگ آلوده بزهکاری غرب را بیاورد و طراحی لباس کند؟

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هومن RO ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    82 1
    عجب
  • علی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    125 1
    اگه مقابله با بی حجابی به معنی حجاب اجباری نیست، پس حجاب اجباری یعنی چی؟ شما نگران حجاب مردم نباش، اگه خیلی دلسوز مردم هستی، به فکر وضعیت اقتصادی ملت باش که همه این بدبختی ها، جرم و جنایت ها و بی اخلاقی ها به خاطر فقر اقتصادی مردم هست.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    124 0
    "مبارزه با بي حجابي به معناي حجاب اجباري نيست" عاجزانه خواهش ميكنم كسي پيدا بشه و اين جمله رو رمز گشايي كنه واقعا عاجزانه درخواست ميكنم
    • حامد A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
      1 10
      احتمالا منظور ایشون بدحجابی و ظاهرسازی به سبک و سیاق ظاهر غربیان است که البته درست هست چون ما نباید دنباله رو فرهنگ منحط غربی باشیم
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    93 1
    لازم نیست بگین بدحجابی بدتر از اختلاسه، دم خروس چشم و چال ملت رو کور کرده، احتیاجی به قسم حضرت عباس نیست
  • حامی A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    80 0
    وقتی میگیم الان روز نیست،به معنای شب بودن نیست
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    76 0
    حاجی بالاخره حجاب از اختلاس و فساد بدتره یا نه؟
  • مجتبی A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    81 0
    جناب آقای علم الهدی عزیز لطفا برایمان بفرمایید که فساد اقتصادی بخصوص اختلاس های دوره 8 ساله دولت قبلی از کجا نشات میگیرد ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    75 0
    فساد اخلاقی به دلیل گسترش حوزه غریزه جنسی است.؟؟؟؟؟ فساد اخلاقی به دلیل عدم اشتغال جوانان و نداشتن مسکن است.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    85 0
    غریزه جنسی ,بیهمسری, بی شوهری, بیکاری کم پولی و بی پولی رو که نمیشه با زور سرکوب کرد دراین صورت باید باخلقت خدا مخالفت کرد وقتی بعضی اقشار دوتا دوتازن دارند ویک جوان نمیتونه ازدواج کنه دخترها بی شوهر میمونند وپسرها چشم چرون و نمیشه بانصیحت و تذکر وبازور جلوش را بگیرید مثلا شما به یک سرباز میگویید تذکر حجابی بدهد آخر خودمان را داریم گول میزنیم یا دیگران را تورو خدا بس کنید وفکر اساسی کنید.
    • میثم EU ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
      2 5
      خداییش اگه الان به هر جوان یه بنز و یه خونه 200 متری بدهند همه ازدواج میکنن و دست از چشم چرونی و تنوع طلبی بر میدارن یا بازهم دور دور میکنن؟من در "بعضی" موارد و نه همه با سخنان ایشان کاملا موافقم. اغلب مزاحمت ها برای نوامیس مردم با ماشینهای انچنانی و توسط اشخاصی که مشکل مالی ندارن صورت میگیره. این افراد مشکل مالی ندارن بلکه مشکل اعتقادی و جنسی دارن.
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    75 0
    واقعا این حرف یعنی چه، که فساد اخلاقی به دلیل گسترش حوزه غریزه جنسی است؟ مثلا چجوری این بگفته ی شما حوزه غریزه جنسی جامعه گسترش یافته اصلا چطوره نامحسوس یه دارویی تو خوراک یا آب مردم بریزید که کلا این غریزه رو برای همیشه در اونها کور کنین این خوبه؟
  • بی نام RO ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    89 1
    ایشون کل زندگیشون تو بد حجابی میگذره
  • محمد A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    16 0
    خیلی نگران اخلاق اجتماعی هستید؟ چرا ازدواج رو سخت کردید؟ گرونی رو من اوردم؟ اجاره خونه رو شما میدید؟ پول قبض اب و برق رو شما میدید؟ جناب حقوق ماهیانه شما چقدره، الله وکیلی شفاف بگو، پدر من یک کارگر هست و ماهی کمتر از یک میلیون میگیره با 7 تا بچه. وام ازدواج چقدر هست؟؟ دو سه میلیون اونم با دو سه تا ضامن. غریزه جنسی یک غریزه طبیعی هست سرکوب کردنش هم همون اندازه ارضای بدون چارچوبش خطرناکه. شما که نمیتونید بحرانهای اخلاقی شخصی مردم رو کنترل کنید تا کی میخواید اینطوری مملکت رو اداره کنید؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    15 0
    تندروی و عدم توجه به خواست قشر بزرگی از مردم تا به کی؟؟؟
  • جانباز محمد دامن باغ. A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    10 8
    خداوند با تعجیل در فرج امام زمان عج مردم را از شر فتنه های اخرالزمان در امان بدارد انشا الله.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    10 0
    خب درسته غریزه جنسی باعث این بی حجابی ها شده.حالا نباید این غریزه ی جوانان پاسخ داده بشه؟اگه آقا زاده های شماها مشکلی برای ازدواج ندارند ماها که بیکاریم توان تشکیل زندگی رو نداریم.شما بگو ما چکار کنیم حاج آقا؟جلو اختلاس ها و فسادهای سیستماتیک رو بگیرید بلکه چهارتا جوون برن سر کار و ازدواج کنن خود به خود این مسائل بی حجابی هم کمتر میشه.
  • مصطفی A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    15 0
    کاری با برجام و موفقیتش نداشته باشید . همین که بساط مال اندوزی آقازاده های کاسب تحریمو جمع کرده کافیه
  • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    6 0
    دومرو متناقض هیچ وقت جمع نمیشود این حرف یعنی چی مقابله با بی‌حجابی به معنی حجاب اجباری نیستاز نظر علم منطق این جمله نادرست است
  • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    13 0
    ریشه جامعه رو فساد اداری و اقتصادی خشکانده، اونوقت هنوز از حجاب و غریزه جنسی حرف میزنند کشورهای بسیاری هستند که کلا بیحجاب اند و روابط جنسی آزاد دارند اما حتی یک واحد پولی در حسابهای مالی دولتی و اداری شان کم و زیاد نمیشود
  • وکیل RO ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    10 0
    آقا میشه رمزی حرف نزنیم میشه سلیس و روان و ساده حرف درست بزنیم؟؟؟ که هر سطحی از جامعه بفهمه؟؟؟ والا قرار نیس کتاب بنویسیم داریم با آدما از هر قشری. حرف میرنیم
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    13 0
    فقر ايمان ادم محكم ميكنه امان از مختلصين شكم گرسنه ايمان دارد ؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    3 0
    آقای علم الهدا وقتی یک عده خاص در این کشور همه چی دارند از پول و ماشین و خانه و ویلا و اکثرجوانها بیکارند و مردم به سختی زندگی می کنند مطمئن باشید بالاترین فساد همین اختلاس ها و پارتی بازیها و رانت خواریها و همه چی برای عده ای خاص است نه مردم، وضعیت بهتر ازاین نمیشه اما چون کم میارین به حجاب گیر میدین علت اینکه جوانها نمیتوانند ازدواج کنند و با توجه به غرایضشان طبیعی هست که این وضعیت پیش بیاید و مقصر به نظرشما چه کسانی هستند؟ آیا زیاده خواهان و اشخاصی که دربالا نام بردم و همه چی را برای خودشان میخواهند نیستند؟ آنوقت میخواهید دین جوانها کامل باشد؟
  • ناشناس A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    1 0
    حاج آقا علم الهدی شماروبه خدا قسم اینی که شما میگین مشگل نیست. بلکه مشگل اساسی سوء مدیریت و عدم آن است،بیعدالتی است، دروغ است،انباشت سرمایه بی حساب و کتاب است، حضور افراد طماع و آقازاده ها در صحنه رقابت اقتصادی است، ضعف اجرای قانون است، ووووووووووو هزار مسئله دیگر است. با حل این مشگل بقیه مشکلات نیز حل می گردد.