عضو جامعه اسلامی مهندسین با تاکید براینکه اصولگرایان هنوز وارد موضوع مصادیق کاندیداها نشده‌اند، خاطرنشان کرد: باید ماه‌ها روی مکانیزم انتخاب کاندیداهای ریاست جمهوری بحث کنیم.

حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرآنلاین، درباره ورود اصولگرایان به موضوع کاندیداهای این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهار کرد: ابتدا باید ماه‌ها روی مکانیزم انتخاب کاندیداها بحث کنیم، پس از آن وارد مصادیق شویم.

وی اظهارات کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره بررسی کاندیداهای اصولگرایان برای رقابت با روحانی را تایید نکرد و مصادیقی همچون باهنر که در رسانه ها مطرح می شود را صحیح ندانست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ورود به موضوع انتخابات را زودهنگام خواند و گفت: قانون انتخابات ما مثل قانون انتخابات آمریکا نیست که از ماه ها قبل جامعه را درگیر کند، انتخابات درون حزبی برگزار شود و در نهایت تنها دو کاندیدا وارد رقابت نهایی شوند. در کشور ما تبلیغات برای انتخابات تنها دو هفته است.

فولادگر ادامه داد: البته اشکالی ندارد که تشکل های سیاسی بحث را زودتر شروع کنند.

وی احتمال حمایت اصولگرایان از حسن روحانی را رد کرد و گفت: در انتخابات قبلی هم روحانی به عنوان یک اصولگرا کاندیدا نشد، او نماینده جریان اعتدال بود و اصلاح طلبان هم از او حمایت کردند.

216213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    4 2
    حتما خود یشون هستد یا قالیباف و جلیلی و حداد و رضایی و غرضی
  • دلسوز انقلاب A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 1
    مطمئنی؟؟؟؟ پس روحانی بر کی پیروز شد؟؟؟؟ اصولگراها چهارمیلیون بیشتر رای داشتن؟؟؟ انتخابات هفتم اسفند چی؟؟؟؟ اونم منکر میشی؟؟؟؟