ایرنابه نقل از عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نوشت: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز این کمیسیون بر جدیت و قاطعیت در برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف تاکید کرد.

روح الله بابایی صالح با اشاره به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران زیر مجموعه این وزارتخانه حضور داشتند و گزارش خوبی به اعضای این کمیسیون دادند.

وی با اشاره به این که این نخستین جلسه اعضای این کمیسیون با ربیعی بود گفت: ما این جلسه را مثبت ارزیابی می کنیم و در این جلسه نمایندگان سوالات خود را مطرح کردند که وزیر و معاونان وی به خوبی به این سوالات پاسخ دادند.

نماینده مردم آوج و بویین زهرا با اشاره به ارائه گزارش وزیر تعاون در مورد موضوع حقوق های نامتعارف اظهار داشت: ربیعی در این جلسه بیان کرد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قاطعیت و جدیت با این مورد برخورد می کند.

وی افزود: وزیر تعاون مطرح کرد که در زیرمجموعه این وزارتخانه هیچ موردی در مورد حقوق های نامتعارف به جز رییس بانک رفاه گزارش نشده است، که آن هم زیر مجموعه بانک ها بود و وزارت تعاون با قاطعیت و جدیت با وی برخورد کرد.

وی افزود: ربیعی در این جلسه بیان کرد که در زیر مجموعه این وزارتخانه هیچ موردی از حقوق های نامتعارف وجود ندارد و اگر کسی موردی در این زمینه مشاهده کرد به وزیر گزارش دهد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: در این جلسه ربیعی همچنین گزارشی از عملکرد این وزارتخانه و سازمان های آن بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد استیضاح وزیر تعاون موضوعی مطرح شد گفت: در این جلسه این موضوع مطرح نشد، ربیعی یکی از وزرای خوب کابینه دولت تدبیر و امید است که عملکرد خوبی داشته است.

 

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    5 0
    اقای ربیعی مرد باش و چرا مبلغ افزایش اندک حق مسکن کارگران رو پیگیرش نمیشید
  • سعید عسکری A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    1 0
    قاضی سراج با اشاره به پرونده مدیر بانک رفاه گفت: طی نامه شماره 236050 مورخ 10 اسفند 93 به وزیر امور اقتصاد و دارایی که رونوشت آن به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص انتصاب مدیرعامل سابق بانک رفاه و کارگران هشدار داده شده است که نامبرده در زمان تصدی بانک فلان ملی ایران مرتکب تخلفاتی شده است و هم اکنون موارد اتهامی وی در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی در جریان رسیدگی است. متأسفانه در این زمینه به هشدارهای سازمان بازرسی توجه نشد. آقای طیب‌نیا پاسخ داد چون بانک مربوط به وزیر تعاون است به ما ارتباط ندارد اما اعلام کرد که به وزیر کار اعلام می‌کند. با این حال بنده دو بار با وزیر تعاون صحبت کردم اما توجهی نشد.