تسنیم نوشت:عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت:دشمنان توان کمترین تعرضی را به نظام ندارند.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع کارکنان مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرهنگ ما می‌توانیم را برتفکر مردم حاکم کرد و خروجی آن سقوط رژیم ستم شاهی بود اظهار داشت: امام با این فرهنگ حکومت 57ساله طاغوت را مثل برف آب کرد و همان فرهنگ را امروز مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اتکاء به بالاترین قدرت‌ها یعنی خدا زیربنای این فرهنگ است گفت: با این سرمایه با قوت و قدرت می‌گوییم ما می‌توانیم دنیای استکبار را زیرپا بگذاریم.

خاتمی گفت: خودباختگانی که می‌گویند با شعار"مرگ بر آمریکا" آمریکا نمی‌میرد، بدانند با لطف خدا آنچنان که سوسیال دموکراسی شرق سرنگون شد در آینده لیبرال دموکراسی غرب هم سرنگون می‌شود، ولی باید مراقب باشیم ناخداگاه خودباختگی در جان ما نیاید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نخستین گام سقوط یک ملت خودباختگی است افزود: تفکر اعتماد به غرب و دنیای استکبار، استفاده از اصطلاحات بیگانه در گویش، الگوبرداری از عناصر آلوده غربی، سبک زندگی غربی، تقدیر از شیفتگان فرهنگ غرب، احساس حقارت در برابر بیگانگان، حقیر متدینین، اسلام منهای روحانیت، تحت تاثیر شبکه‌های بیگانه بودن از جلوه‌های خود باختگی است.

آیت‌الله خاتمی همچنین در سخنان خود میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را به بازوان پرتوان ولایت و خوبان ارتش که مظهر عزت و سربلندی این ملت است و حضور و وجود مقتدرانه آنان بازدارنده است را تبریک گفت.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =