واکنش‌ها به مدال المپیکی کیمیا، پس‌لرزه‌ فایل صوتیِ اعدام‌های67 و .../ پربازدیدترین‌های 29مرداد

پربازدیدترین اخبار 29مرداد بیشتر درباره واکنش هنرمندان و مردم به بردن مدال توسط کیمیا علیزاده، ورزشکار ایرانی در مسابقات تکواندوی بانوان در المپیک ریو بود. البته باز هم ماجرای اعدام‌های سال67 و فایل صوتی مرحوم آیت‌الله منتظری در این‌باره هم خبرساز شد.

پربازدیدترین اخبار امروز جمعه 29 مرداد به  برنامه کاری روزانه رهبر انقلاب مربوط است. البته بلافاصله پس از این خبر باز هم در حوزه سیاست، مخاطبان خبرآنلاین به پس‌لرزه‌‌های انتشار فایل‌صوتی مرحوم آیت الله منتظری درباره اعدام‌های سال۶۷ واکنش نشان دادند.

این هفته، خطبه های نماز جمعه تهران هم برای مخاطبان جالب بود. به خصوص مخاطبان به اظهارات احمد خاتمی واکنش نشان دادند که گفته بود: رسانه‌های ضدانقلاب عکس‌های فتوشاپی علیه من درست کردند که اگر در خواب ببینم وحشت می‌کنم!

اما سودای خانه دار شدن با 40 میلیون تومان در پردیس برای مخاطبان از همه جالب تر بود تا اخبار مسکن بیشترین بازدید را در حوزه اخبار اقتصادی داشته باشد.

چون به همراه آن خبر داغ شدن بازار خانه های نوساز  هم برای مخاطبان جالب بود. مخاطبان خبرآنلاین همچنین دوست داشتند بدانند پرمتقاضی ترین کالاهای ایران در سوریه چیست.

خبر داغ دیگر در حوزه اقتصاد باز هم به مسکن برمی‌گشت چون خوانندگان دنبال جواب این سئوال بودند: سپرده‌های بانکی به بازار مسکن وارد می‌شود؟

از طرف دیگر قصه طلاق، فقط در ایران خبرساز نیست، چون طلاق دو ستاره هالیوودی و بخشیدن 7 میلیون دلار به خیریه ها برای مخاطبان جذاب بود.

آنها همچنین به ارتباط دنیای ورزش و هنر هم واکنش نشان دادند و  متنی که ترانه علیدوستی برای کیمیا علیزاده نوشت را به دقت خواندند.

مخاطبان درباره واکنش الناز شاکردوست و آزاده نامداری به مدال کیمیا هم به اظهار نظر پرداختند که در جای خود خواندنی است.

دانلود سرسام آور یک نرم افزار که امکان چت ویدئویی با گوگول دو را فراهم می کند برای مخاطبان فناوری جالب بود تا در کنار میزگرد  سدها، متهمان اصلی کمبود آب در ایران پربازدیدترین اخبار شود.

ماجرای آزاد شدن سفر به آنتالیا و قیمت نجومی تورهای ترکیه پس از لغو ممنوعیت هم برای مخاطبان جالب بود. 

دست و آستین بالا زدن یک زوج جوان برای ایجاد کافه ای که دور تهران می چرخد هم برای مخاطبان سرویس اجتماعی ما جالب توجه بود.

در حوزه بین الملل هم اعتراض یک فعال سیاسی اصلاح طلب به حضور جنگنده های روسیه در پایگاه نوژه همدان، پربازدیدترین خبر بود. مخاطبان می خواستند بدانند چرا استفاده روسیه از پایگاه هوایی خلاف شعار نه‌شرقی- نه‌غربی است.

آمریکایی ها هم نسبت به استفاده روسها از پایگاه نوژه واکنش نشان دادند و یک رسانه آمریکایی از سیاستمداران این کشور خواست  از پوتین در ماجرای استفاده روس‌ها از پایگاه هوایی ایران درس بگیرند.

ولی پربازدیدترین صفحه ای که در مخاطبان در سرویس طنز و کاریکاتور کلیک کردند به ضربه تاریخ ساز کمیا علیزاده در المپیک مربوط بود. جایی که اولین دختر ایرانی، مدال المپیک را به گردن انداخت و دل ملتی را شاد کرد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =