با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و استاندار ایلام شرکت تولید سولفات پتاسیم ، اسید سولفوریک و اسید کلوریدریک و ایوان افتتاح شد. در این مراسم معاون وزیر با تمجید از استاندار ایلام، نگاه توسعه ای استاندار را قابل تقدیر دانست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام؛ معاون وزیر صنعت ومعدن امروز با حضور در شهرک صنعتی ایوان شرکت تولید اسد پتاسیم و ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی ایوان را افتتاح کرد
در این سفر که استاندار ایلام و مدیران دستگاههای اجرایی نیز حضور داشتند سیدمحمدنوایی معاون وزیر گفت:امروز که توفیق حضور در استان ایلام را داشتیم با زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر چند طرح را افتتاح خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طرحهایی مثل کارخانه گچ که ۱۳ سال است که متوقف بوده را با کمک دوستان راه اندازی خواهیم کرد.ما تلاش داریم در حوزه صنعت طرحهایی را به بهره برداری برسانیم.

نوایی با تمجید از استاندار ایلام افزود:نگاه توسعه ای استاندار ایلام قابل تقدیراست و برای تولید و اشتغال جوانان اهتمام ویژه ای دارند.

معاون وزیر صنعت  اشاره ای به طرح هایی که در هفته دولت به بهره برداری رسیده است تصریح کرد: تولید از مسجدسازی ثوابش بیشتر است چرا که نیازهای کشور را تامین میکند و نیاز ما به واردات را کم خواهد کرد . ما در این هفته بیش از 155 طرح با اعتباری بالای 50 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 9 هزار نفر در کشور به بهره برداری رسانده ایم.

محمد نوابی به تشریح پروژه ای که افتتاح کرد خاطر نشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که طرحهایی از این دست سرمایه گذاران را جذب خواهد کرد،وقتی سرمایه گذاری ببیند که از دولت از این طرحها حمایت میکند حضور سرمایه گذران بیشتر خواهد شد.
نوایی در مصاحبه با خبرنگار خبر آنلاین در ایوان گفت:ما باید پایون حمایت از سرمایه گذاران باشیم و اتاقی برای پذیرش سرمایه گذار داشته باشیم.نوایی در حاشیه افتتاحیه مراسم وقبل از افتتاحیه مجدداتصریح کرد:نگاه توسعه ای مهندس مروارید به اشتغال و تولید و قابل ستایش است.
استاندار ایلام هم در این مراسم به حمایت از سرمایه گذران و بخش تولید تاکید کرد و گفت: هدف ما حمایت از این بخش برای توسعه استان ورفع بیکاری است.
مدیرعامل شرکت اسدسولفوریک ایوان گفت:شرکت ما سومین تولید کننده در کشوراست.وی گفت دولت سالانه ۲۰۰هزار تن سولفات پتاسیم خرید دارد و نیاز ومصرف داخلی چیزی حدود۴۰۰هزار تن است که ما دراین شرایط این کارخانه را آماده تحویل به بهره بردای میرسانیم.
در حاشیه این مراسم فرماندار ایوان به خبرنگار ما گفت:در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به طرحهای نیمه تمام این پروژه به بهره برداری رسید.
معروف بسطامی یادآور شد:ما برای رونق تولید و رفع بیکاری و کمک به اشتغال اهتمام جدی داریم و از سرمایه گذران بخش های مختلف حمایت میکنیم .
در حاشیه افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی ایوان مهندس دارایی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار داشت:این ایستگاه بلحاظ نیاز شهرک صنعتی ایوان به بهره برداری رسید.
دارایی با اشاره به هزینه انام شده برای این ایستگاه گفت:: این پروژه با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان از محل بودجه داخلی شرکت شهرک های صنعتی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.دارایی همچنین در خصوص حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران تصریح کرد که از سرمایه گذران حمایت خواهیم کرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =