در اولین روز هفته، شنبه ۱۳شهریور۱۳۹۵، اخبار پربازدید نشان می‌دهد عملکرد هاشمی‌رفسنجانی، احمدی‌نژاد و قالیباف در انتخابات آینده، زیر نگاه تیزبین مخاطبان خبرآنلاین قرار دارد.

در صدر اخبار امروز سیاسی، خبر ابلاغ سند سیاستهای کلی خانواده از سوی مقام معظم رهبری به چشم می خورد.

در بین اخبار اقتصادی هم اخبار حوزه مسکن و خودرو، از همه خبرها بیشتر کلیک خورد. مثلا خبر شرایط دریافت وام برای زوجین خانه‌اولی در بین اخبار پربازدید بود. یا خبر وضعیت بازار ویلا در شمال ایران هم توجه مخاطبان را جلب کرد. البته بیش از همه اخبار اقتصادی، خبر هواپیمایی که تیم ملی با آن به چین سفر کرد باعث شد تا مخاطبان خبرآنلاین به آن جذب شوند.

در دنیای فرهنگ و هنر پخش  تصاویر هنرپیشه های قبل از انقلاب روی آنتن تلویزیون توجه مخاطبان را جلب کرد و پس از آن هم روایت پژمان بازغی از ایست قلبی اش باعث شد تا مخاطبان این اخبار را به دقت بخوانند.

حال عمومی مجری خانم تلویزیون  الهام چرخدنده که در سی سی یو بستری شده است هم برای مخاطبان مهم بود که روی خبرش کلیک کردند.

هشدارهای یک سکسولوژیست که گفته هرج‌ومرج جنسی در راه است در بخش اخبار اجتماعی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و  ممنوعیت لباس‌های ریش‌ریش شلوارهای زخمی، کراوات و پاپیون در شیراز  هم برای مخاطبان این سرویس جالب بود. مخاطبان این بخش همچنین خواستند بفهمند آیا تهران، قالیباف را می‌خورد؟

اگر حتی این مطلب را نادیده بگیریم، توجه مخاطبان بر ماجرای خاصه بخشی های شهرداری به اندازه ای جلب شده که آنها هم متوجه شده اند در ماجرای فیش‌های حقوقی و املاک نجومی،معلوم شد روحانی همچنان حقوقدان است و قالیباف همچنان سرهنگ.

البته در عالم منازعات سیاسی خبر شرط احتمالی احمدی‌نژاد برای جلیلی هم توجه مخاطبان را جلب کرد. آنها همچنین خواستند بدانند آیا هاشمی معادلات انتخابات۹۶ را تغییرمی‌دهد؟

نگریستن به چهره اندوهبار ظریف در مراسم خاکسپاری رئیس‌‌‌جمهور ازبکستان هم به مزاق مخاطبان سرویس بین الملل خبرآنلاین خوش آمد تا جایی که به همراه خبر صعود ترامپ در آخرین نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا در صدر اخبار پربازدید این سرویس بنشیند.
از سوی دیگر مخاطبان هم فهمیدند ماه مهر آمده و فصل آشتی کنان است و قرار شده آشتی‌کنان بشار اسد و اردوغان در حضور پوتین برگزار ‌شود.

اما وضعیت جواد نکونام که در بازی اخیر با قطر از روی نیمکت فنی اخراج شد، دستمایه طنز و کاریکاتور شد تا  متلک جالب یک روزنامه به جواد نکونام! و  کاریکاتور چه می‌کنه این جواد نکونام!؟ پربازدیدترین اخبار سرویس طنز و کاریکاتور باشد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 575205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =