شدت گرفتن حملات علیه هاشمی‌‌‌رفسنجانی تا پس‌لرزه‎های خاصه‌بخشی شهرداری/ پربازدیدترین‌های ۱۴شهریور

خبرهای پربازدید امروز 14 شهریور 95 بیشتر درباره حملات مختلف افراد سیاسی علیه همدیگر بود.

پربازدیدترین خبر سیاسی امروز به حمله تند روزنامه کیهان به آیت‌الله هاشمی اختصاص داشت که به او توصیه کرده بودند برای داعش دعوتنامه نفرستد.

دومین حمله هم به حمله تلگرامی محمدعلی رامین به هاشمی‌رفسنجانی در روزهایی که پسرش بازداشت شده است مربوط بود اما حمله سوم، به خبر حمله به 3 داعشی مجهز به جلیقه مرگبار در کرمانشاه و هلاکت آنها اختصاص داشت که به دست نیروهای خدوم امنیتی ایران انجام شد.

در صدر اخبار اقتصادی هم آشنایی با تاجر بزرگ زعفران و رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران قرار داشت. پس از آن خبر پس لرزه های کاهش سود 8 درصدی بانک مسکن به دیده مخاطبان خبرآنلاین نشست و در ردیف سوم هم مشخص شدن تکلیف پورشه های قاچاق عالمی را از نگرانی رها کرد.

در اخبار دنیای فرهنگ و هنر هم گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان برجسته شد تا به همراه خبر واکنش مهرجویی به پخش تصاویر «گاو» در «فروشنده» به رویت خوانندگان خبرگزاری برسد.

البته روایتی از زندگی و مرگ در چهره‌های معروف چون الناز شاکر دوست هم توسط مخاطبان خوانده شد.

و اما خاصه بخشی های شهرداری تهران به غریبه و آشنا همچنان در بین اخبار پربازدید سرویس جامعه خبرآنلاین خودنمایی کرد. به خصوص وقتی پای چهره های تلویزیونی در میان باشد و در این بین کامران نجف‌زاده به اخبار مربوط به دریافت خانه از شهرداری واکنش نشان دهد.

خبر عجیبی هم وسط این گیرو واگیر منتشر شد که مضمون آن چنین بود: اخذ وجه بابت تعویض پلاک توسط ناجا در سال ۹۵ غیرقانونی بوده و جرم محسوب می‌شود در بین اخبار بین الملل خبرآنلاین هم جوانمرگ شدن آنجلیناجولی کردها توسط داعش داغ به دل مخاطبان نشاند تا  اوباما هم هنگام ورود به چین، روی فرش قرمز راه نرود و برای چشم بادامی ها خط و نشان بکشد مخاطبان سرویس بین المللی همچنین دوست داشتند بدانند چرا ترامپ کلینتون را پشت سر گذاشت؟

در سرویس طنز و کاریکاتور ما هم رونمایی از تاکتیک جدید کی روش همه را به خنده انداخت.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 575563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =