کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

-با سلام به چه دلیل دولت برای دومین سال ، از اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی بند د تبصره 20 قانون بودجه 94 و نیز مشابه همین بند در قانون بودجه 95 مبنی بر ثبت نام از جاماندگان از ثبت نام مرحله دوم یارانه ها،استنکاف می ورزد؟ با اجرای مرحله دوم ثبت نام خانوارها ، پدر اینجانب که در آن زمان سرپرست خانوار محسوب می شد ما را ثبت نام نکرد . در سال 93 ما را ترک کرد و از مادرم جدا شد و این در حالی است که دولت علیرغم تصویب مجلس ، هیچ گاه ثبت نامی از کسانی که جامانده بودند یا شرایط خانوادگی شان تغییر کرده بود به عمل نیاورد . در مراجعه اینجانب به فرمانداری تهران، هم اعلام کردند که ثبت نامی صورت نمی گیرد. آیا قوانین تصویب می شوند تا اجرا نشوند؟

 

-چرا برنج 50 درصد گران شده ؟

 

2

شهری

-سلام گودبرداری بسیار عمیق سازمان ورزش شهرداری و رها کردن آن به علت اختلافات و .. در منطقه 5، بلوار فردوس، بهار جنوبی، انتهای وحید غربی ده ها واحد مسکونی اطراف آن را با خطر ریزش ساختمان مواجه کرده.بارها به شهرداری این مسئله را انتقال دادیم ولی ظاهرا تا شهرداری با یک فاجعه و کشته شدن هموطنانمان مواجه نشود حرکتی انجام نمی دهد. شما رو به خدا قسم می دهیم شما کاری انجام دهید...بعضی از این واحد های مسکونی از داخل ترک های عمیق برداشته اند...فردا دیر است.

 

-لطفاً در مورد مسکن معلولین از بهزیستی هم  سئوال مطرح شود.

 

-با عرض سلام و ادب منطقه اورامان تخت از توابع شهرستان سروآباد کردستان یکی از جاذبه های گردشگری و با صفا ی ایران اسلامی است و این زیبای مدیون طیعت بکر و خدادادی و پوشش های زیبا و منحصر به فرد گیاهی آن می باشد ، متأسفانه در این چند سال اخیر عده ای سود جو به جان مراتع و علفزارهای آن افتاده اند و آن را قلع و قمع و تصرف نمودند و اطراف آن را فنس کشی کرده اند و در این راستا هم به اراضی ملی تجاوز نموده اند و هم دامداران منطقه به تنگنا افتاده اند لطفاً از منابع طبیعی و سازمان محیط زیست موضوع را پیگیری فرمایید چرا که مسؤلین شهرستان اندک توجهی نمی کنن و روز به روز منطقه داره نابود میشه

3

بهداشت

لطفا به وزیر بهداشت بگویید بزرگترین زایشگاههای قم که ایزدی و الزهرا می باشد فاقد دستگاه تست زردی کودک می باشد که اتفاقا دستگاه بزرگ و گرانقیمتی هم نیست و متاسفانه با استفاده از روش خون گیری از بچه هایی که یکی دو روز بیشتر ندارند تست می گیرند

4

آموزش و پرورش

-لطفا درس زيست شناسي سال دهم و کلمات عجبيش که فارسي شده تذکر بدهيد بچه هاي ما فردا بايد مقاله بخوانند کتابهاي انگليسي بخوانند اين چه کار غير حرفه اي است آخر يکي صداي ما را به گوش آقايان برساند خواهش مي کنم تجديدنظر بفرماييد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 583341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =