به گزارش ایسنا،مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از آمادگی برای افتتاح سه پروژه ورزشی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

امیر عفراتی ، به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی اشاره کرد وگفت: هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می‌شود.
عفراتی ادامه داد: از همین رو اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برنامه‌های متنوعی را برای این هفته در نظر گرفته است که از جمله آن می‌توان به تجلیل از فعالین ورزشی برتر در شهرستان‌های استان اشاره کرد.
وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، حضور کاروان ورزشی در گلزارهای شهدا و سخنرانی در نمازجمعه از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: هماهنگی با صدا و سیما جهت پخش برنامه‌های ورزشی در رادیو و تلویزیون، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ورزشی و برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های علمی ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد.
عفراتی با بیان اینکه در این هفته از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل می‌آید اعلام کرد: با پیشکسوتان ورزش استان نیز یک نشست برگزار خواهیم کرد.
وی در ادامه بر لزوم تعامل با رسانه‌ها در خصوص رویدادهای ورزشی تاکید و خاطرنشان کرد: در این هفته با حضور در صدا و سیما یک گزارش از وضعیت ورزش استان به مردم ارائه می‌شود و قهرمانان ورزشی نیز معرفی خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان از اعلام فراخوان برای واگذاری چهار پروژه در این هفته گفت و اعلام کرد: سه پروژه ورزشی نیز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز افتتاح خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =