آغاز اکران «جنجال در عروسی» با بازی علیرضا خمسه

«جنجال در عروسی» از 11 آذر ماه در گروه سینمایی آزاد اکران عمومی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین فیلم سه بعدی کودک و نوجوان «جنجال در عروسی» از 11 آذر ماه در گروه سینمایی آزاد اکران عمومی می شود.

«جنجال در عروسی» سومین فیلم بلند سینمایی سیدرضا خطیبی است که تهیه کنندگی آن را محمد احمدی برعهده دارد. این فیلم که در ژانر کودک و نوجوان است، محصول مشترک ایران و فرانسه است.

این اثر قرار است از 11 آذر ماه به صورت سه بعدی در سینماهای مجهز به این سیستم و همچنین به طور همزمان به صورت دو بعدی در دیگر سالن‌ها اکران عمومی شود.

در خلاصه داستان «جنجال در عروسی» که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، آمده است که در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند. بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می‌گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین‌تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«جنجال در عروسی» دومین همکاری محمد احمدی و رضا خطیبی پس از فیلم سینمایی «حریم» است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =