راه‌اندازی سیستم دفاع هوایی علیه پهپاد‌ها توسط دویچه تله‌کام آلمان

آلمان سیستم دفاع ملی هوایی برای مبارزه با پهپادهای غیر قانونی را تا آخر امسال توسط دویچه تله‌کام راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، هفته‌نامه ولت ام زونتاگ (جهان در یکشنبه‌ها) ضمن اعلام این مطلب نوشت سیستم ضد پهپاد تحت فرماندهی واحد و با مدیریت دویچه تله کام از فرودگاه‌ها، استادیوم‌ها، جاده‌های تست خودرو و سایر زیرساخت‌های حیاتی این کشور محافظت خواهند کرد.

افزایش استفاده از پهپادهای تجاری و تفریحی و نزدیک شدن آنها به مناطق پروازممنوع و نزدیک شدن آنها به هواپیماها، باعث شده است تا مقامات برای استانداردسازی و مانیتورینگ پهپادها فکری اساسی بیندیشند.

به نوشته این هفته‌نامه خودروسازان آلمانی از دویچه تله کام خواسته‌اند تا سیستم ضد پهپاد نزدیک مکان‌هایی که آنها برای تست خودروهای جدید استفاده می‌کنند، قرار دهد تا سارقان صنعتی نتوانند از مدل‌های مفهومی و نمونه‌های اولیه آنها عکس برداری کنند.

دویچه تله کام به‌طور ضمنی تأیید کرده که پس‌ازاین درخواست در حال راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ پهپادها از طریق ضد پهپاد است.

همچنین مدیران باشگاه بایرن‌مونیخ نیز درخواستی مشابه مطرح کرده‌اند تا از شر پهپادها هنگام برگزاری مسابقات در بالای سر استادیوم خلاص شوند. گفته‌شده است که در ماه ژوئن مقامات باشگاه با گروه Rheinmrtall برای خرید سیستم نابودکننده پهپاد مذاکره کرده است.

به همین خاطر دویچه تله کام از کمپانی‌های ضد پهپاد (ازجمله کمپانی‌های امریکایی) مانند Droneshield استرالیا، Squarehead Technology و Airbus's Rohde & Schwarz نروژ، دعوت کرده تا پرزنتیشن خود را ارائه کنند تا سیتسم مناسب با مکان تعریف‌شده پیاده‌سازی شود.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 597863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =