رئیس جمهور چهارشنبه به البرز سفرمی کند/دعوت ازمردم برای حضور درمراسم استقبال

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و استاندار البرز شامگاه شنبه با صدور پیام مشترکی با اعلام سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این استان در روز چهارشنبه 26 آبان ماه، از مردم برای استقبال با شکوه از رئیس جمهوری دعوت کردند.

به گزارش خبرآنلاین البرز،  آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی و سید حمید طهائی در این پیام مشترک مردم را به استقبال گرم از کاروان تدبیر و امید فرا خواندند.

در پیام مشترک امام جمعه کرج و استاندار البرز آمده است: 
مردم غیور و سرفراز استان البرز
تاریخ میهن اسلامیمان گواه بر آگاهی و هوشمندی شما ملت عزیز، بزرگوار دارد که در همه عرصه های خطیر و حساس در طول مدت پیروزی انقلاب شکوهمندمان حاضر و بحق با ایفای وظیفه، مسئولین و خادمان خویش را مدیون وفاداری و وقت شناسی خویش می نمائید، که از جمله می توان از صحنه های حضور پرشور در راهپیمایی ها و دفاع مقدس و تقدیم عزیزترین هایتان و انتخابات و دیگر صحنه های تاریخ ساز و به فرموده امام خلق یوم ا.... نام برد.
در این پیام آمده است: همانگونه که مطلع هستید، روز چهارشنبه این هفته 26 آبان ماه میزبان رئیس جمهوری عزیزمان جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی هستیم. رسم مهمان نوازی بر این است که با حضور گرمتان باز خلق حماسه ای دیگر نموده و بار دیگر با حضور شکوهمند خویش به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند(همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می کنم و به مسئولان بلند پایه آن اعتماد دارم)؛در استقبال پرشورمان پیامی روشن به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اعلام نمائیم.
در پیام مشترک امام جمعه کرج و استاندار البرز تاکید شده است: از شما ملت شریف و سروران ارجمند خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز و همه اقشار محترم، فرهنگیان عزیز، دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان ارزشمند، روحانیون و فضلا گرامی،کسبه و اصناف محترم، ورزشکاران و قهرمانان و آحاد مردان و زنان و جوانان که دل در گرو میهن خویش دارند دعوت می شود در ساعت 8/30 صبح روز چهارشنبه در ورزشگاه مخابرات واقع در میدان سپاه با تجدید میثاق آرمان های انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از رئیس جمهوری محترم حضور بهم رسانیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =