وحید طالب‌لو عضو سابق تیم استقلال تهران معتقد است به تصویر کشیدن نوستالژی نسلی که دوران جنگ را تجربه کرده، وجه تمایز فیلم «نفس» با در آثار سینمایی دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیش از یک هفته از شروع اکران فیلم سینمایی «نفس» ساخته نرگس آبیار می‌گذرد و در مدت هشت روز فیلم توانسته به فروش 365 میلیون تومانی دست پیدا کند.

در طول زمان کوتاهی که از شروع اکران می‌گذرد،‌ چهره‌های مختلف فرهنگی و سینمایی دیدگاه خود را در مورد این ساخته آبیار بیان کرده‌اند.

تازه‌ترین اظهارنظر در مورد «نفس» اما مربوط به یک فوتبالیست با سابقه است.

وحید طالب‌لو در مورد این فیلم گفت: «روايت داستان «نفس» از زبان يك كودك قدم ارزشمندي در بيان مفهوم صلح است. به همين دليل ساخت فيلم هايي از اين دست هميشه قابل احترام است.»

دروازه‌بان سابق استقلال تاكيد كرد: «بازي ساره نورموسوي نقش پررنگى در توجه به يارى رساندن كودكان در جنگ و نزديك شدن به مفهوم صلح داشت. »

طالب لو كه هم اكنون دروازه باني تيم فولاد خوزستان را به عهده دارد در پايان گفت: «بازيگران فيلم به خوبى نقش‌‌هاي خود را باور كرده بودند و شاهد هنرنمايى هنرپيشه‌هاى اين فيلم بودم. به عنوان مثال خانم مقدمى با وجود نقش اندكي كه در فيلم داشت پر قدرت و باورپذير ظاهر شد.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 602244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =