۰ نفر
۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
زوج جوان همدانی به خواب ابدی رفتند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: زن و شوهر 19 و 25 ساله همدانی بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در منزل خود جان باختند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ دکتر حبیب معصومی، طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: این زوج جوان بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن از آبگرمکن منزل مسکونی در شهرک اندیشه شهر همدان متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: این زوج جوان به ترتیب، زن 19 ساله و مرد 25 ساله بودند که به شکل غمناکی به خواب ابدی رفتند.

دکتر معصومی تصریح کرد: به محض اطلاع فوریتهای پزشکی در محل حاضر شده و اقدام های احیاء و انتقال این دو نفر به بیمارستان نتیجه ای نداشت چرا که هر دو ساعاتی قبل از اعلام به فوریت های پزشکی جان خود را از دست داده بودند.

وی افزود: استفاده از آبگرمکن یا بخاری های فرسوده یا دارای نقص فنی و فاقد دودکش یا دارای دودکش بدون عملکرد مناسب در منزل بیشترین موارد ابتلا به مسمومیت را تشکیل می دهند.

معصومی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در نصب صحیح بخاری و آبگرمکن های گازی بیان کرد: بازدید از شیر و شیلنگ گاز، مسیر دودکش ها و استفاده از دودکش های استاندارد بر روی پشت بام در این فصل بسیار ضروری است.

وی افزود: همزمان با سرمای شدید در این ایام رعایت نکات ایمنی در مورد استفاده درست از گاز و بخاری های نصب شده باید مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است چند روز است همدان با دمای منفی 18 درجه سردترین نقطه کشور است.

 

۴۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =