بازدید مدیرکل بهزیستی کرمانشاه از سرپناه‌های شبانه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه چند تن از مسئولان بهزیستی ضمن بازدید از سرپناه های شبانه از نزدیک در جریان فعالیت های این مراکز قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه معاون امور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رئیس بهزیستی شهرستان کرمانشاه از سرپناه های شبانه تحت نظارت این اداره کل بازدید کردند.


دکتر قادری در این بازدید از نزدیک در جریان وضعیت درمانی، معیشتی و بازتوانی مراجعان قرار گرفت و توسعه این مراکز را منوط به همکاری بیشتر دستگاه های مسئول دانست.


وی ابراز کرد: در این مراکز خدماتی از قبیل تأمین غذای گرم، خدمات بهداشتی و درمانی و اقامت شبانه ارائه می شود.


به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین فعالیت های سرپناه های شبانه است.


دکتر فرحناز محمدی معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در بازدید اظهار داشت: هدف اصلی این مراکز حفظ منزلت انسانی مراجعان، ارتقای سطح سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی است.


وی بیان کرد: دو مرکز زنانه و مردانه در شهرستان کرمانشاه و یک مرکز مردانه در شهرستان اسلام آبادغرب سرپناه های تحت پوشش بهزیستی استان هستند که به جامعه هدف خود خدمات لازم را ارائه می دهند.


زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه نیز در این بازدید تصریح کرد: تمام جامعه در مقابل افراد بی خانمان و بی سرپناه مسئول هستند.


وی خاطرنشان کرد: مراکز سرپناه شبانه از ساعات پایانی روز(8 شب لغایت 8 صبح) افراد بی خانمان را پذیرش و به آنها خدمات رسانی می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =