خانواده شهدا کشتی هدایت جامعه هستند

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت:پنجم آذر ماه سالروز فرمان تاریخی در سال ۵۸مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰میلیونی بود. وامام(ره)می فرماید :افتخار می کنم که خود بسیجی ام وفردا ی قیامت با بسیجیان محشور شوم. وخداوند به ما توفیق دهد که بسیجی باشیم وبسیجی بمانیم.

حدیث جمشیدی : سردار علی پاشا محمدی بابیان اینکه شهادت در آموزه دینی ما بالاترین نعمتی است که خداوند به بندگان خاص عطا می کندگفت:در قرآن از مقام شهید وشهادت سخن فراوان آمده است وما با فرهنگ شهادت زندگی می کنیم و شهدا حاضر وناظر برما هستند.


خانواده شهدا چشم وچراغ ملت هستند*


علی پاشا محمدی افزود: سعادتی بالاتر از شهدت در راه خدانیست .وخانواده شهدا مانند امام حسین (ع)کشتی نجات و چراغ هدایت در جامعه هستند. و با توکل به ولایت مداری پای انقلاب ایستاده اند و به شهید وشهادت افتخار می کنند.


بصیرت خداباوری خانواده شهدا از سنت قرآن است*


محمدی گفت: بصیرت خداباوری خانواده شهدا برگرفته از سنت قرآن و سیره علوی و فاطمی وهدایت شده راه شهادت هستند و خانواده شهدا چشم وچراغ ملت هستند.


ما مدیون امام خمینی (ره )هستیم *


وی افزود: بشریت مدیون امام خمینی (ره)است که راه نورانی را پیش روی ماگذاشت و اسلام را احیا کرد و قرآن را به صحنه سیاسی واقتصادی واجتماعی افراد وارد کرد. و باعث شد که در مقابل مستکبران قد علم کنندو اکنون شاهد فروماشی مستکبران هستیم.


راه شهادت کور شدنی نیست*

سردار محمدی بابیان اینکه را شهادت کور شدنی نیست .گفت:آیندگان به شهداو شهادت اقدا خواهند کرد و استقلال وشرافت از مسیر شهید وشهادت می گذرد .


آمادگی خیل عظیم جوانان برای حضور در جبهه مقاومت*


وی افزود:در صحنه های مختلف خیل عظیمی از جوانان برای حضوردر جبهه مقاومت مراجعه می کنند. و که امروز شاهد حضور جوانان در دفاع از ارزش های اسلامی هستیم.


شهیدان پیرو می خواهند نه عزادار*


سردار علی پاشا محمدی افزود: شهیدان پیرو می خوهند نه عزادار و اندیشه هایشان راباید احیا کرد. ونباید گذاشت علم شهدا بر زمین بماند . و انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی آمیخته شده است که با پیروی از امام حسین (ع)سرانجام جمهوری اسلامی را به پیروزی رساند.


جایگاه رفیع عشایر در انقلاب اسلامی *


محمدی گفت: مقام معظم رهبری از عسایر خاطرات زیبا دارند که از عشایر به عنوان مردمانی غیور ومومن و بااخلاص و سلحشور یاد می کنند. ودر تاریخ انقلاب اسلامی عشایر جایگاه رفیع و والایی دارد.


۱۰هزارشهیداز عشایر تقدیم انقلاب شده است *


رئیس سازمان بسیج کشور گفت: جامعه از سه قشر شهری ،روستایی و عشایر تشکیل شده و قشر عشایر با کمتر ۲درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند وبا ۱۰هزارشهید ۱۰درصد از شهدای کشوربه جامعه عشایر تعلق دارد.


زیر ساخت جامعه عشایری مناسب نیست *


سردار علی پاشا محمدی با بیان اینکه زیر ساخت عشایر مناسب نیست . وبا دولتمردان دست به دست هم دهیم . و به این قشر خدمت کنیم. وباید خادم جامعه عشایر باشیم . و ۱۳سازمان به طور مستقیم وغیر مستقیم به عشایر خدمت می کنند.


ایجا اشتغال برای تحقق اقتصاد مقاومتی *


محمدی افزود:برای مهجرت معکوس به روستاها و مناطق عشایری مناطق قطب کارواشتغلل ایحاد کنیم تا شاهد مهاجرت روستائیان وعشایر به شهر نباشیم ودربرابر جنگ نابرابر اقتصادی شاهدتحقق اقتصاد مقاومتی باشیم و مسئولان دراین زمینه به وظایف خود عمل کنند.


وحدت اقوام ومذاهب*


علی پاشا محمدی با بیان اینکه یکی از پایه های اساسی انقلاب وندت مردمی است. افزود: امروز وحدت اقوام ومذاهب با پیروی از فرمان ولایت نقشه های دشمنان را خنثی کرده ودشمن امروز دنبال شکستن این وحدت است.


شکر به نعمت اسلام ،قرآن وجمهوری اسلامی *

وی افزود:باید از یاد واره شهدا این پیام را دریافت کنیم که امروز در سایه سار جمهوری اسلامی زندگی می کنیم . ودر بین کشورهای دنیا جمهوری اسلامی تنها یک نظام است که برمبنای سنت الهی وقرآن است ودومی ندارد.


ولایت فقیه ولایت فردی نیست *

وی گفت: رهبری سکانداری نظامی را برعهده دارد که در سیاست بی نظیر است .ونوع رهبری ما ولایت فقیه است که برگرفته از قرآن است و ولایت فقیه ولایت فرد نیست بلکه ولایت خداست .


مسئولان وظیفه خود را گم نکنند،مسئولیت امانت است


محمدی افزود: مسئولان بایددر خدمت به مردم وظیفه خود راگم نکنند.و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و اگر مسئولی به عنوان طعمه از مسئولیتش استفاده کند دست انتقام الهی متوجه آن مسئول خواهد شد و این مقدور ومیسور نیست مگر اهل تقوا و ایمان باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =