غرفه مدیریت شهری کرج به عنوان دستگاه اجرایی برتر شایسته تقدیر شد

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از کسب رتبه برتر غرفه مدیریت شهری کرج به عنوان دستگاه اجرایی در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مجید کاویانی ضمن اعلام این خبر در جهت ضرورت مرکز پژوهش در مدیریت شهری اظهار داشت: کلانشهرها در توسعه ملی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند که مدیریت شهری طیف گسترده ای از این وظایف را بر عهده دارد و ضرورت دارد تا با تمام حوزه های مطالعاتی و پژوهشی ارتباط دوسویه و نزدیک داشته باشد.

وی افزود: حضور مدیریت شهری کرج با محوریت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج منجر به برقراری این ارتباط دوسویه با پژوهشگران بوده و فرصت مناسبی جهت بهره مندی از طرح های ارائه شده از سوی پژوهشگران جوان و مبتکر می باشد.

کاویانی با اشاره به حضور مدیریت شهری در نمایشگاه هفته پژوهش طی سال گذشته بیان داشت: این حضور منجر به ایجاد هماهنگی و وصل زنجیره مدیریت شهری با پژوهشگران و مراکز دانشگاهی شد که شاهد اتفاقات خوب در حوزه های مختلف شهری بودیم و اسفاده از طرح های پژوهشگران تسهیل در امور اجرایی را به همراه داشت.

عضو شورای اسلامی شهر کرج رشد و تقویت حوزه های مطالعاتی مدیریت شهری جهت بهره مندی از آن در راستای نیازمندی های شهری را از دیگر اهداف حضور مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر در هفته پژوهش عنوان کرد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود به تجلیل از نخبگان شهر اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری با انجام این عمل انگیزه و اعتماد پژوهشگران تقویت شده و با فراق باز به همکاری با مدیریت شهری خواهند پرداخت.

یاداور می شود اختتامیه هفته پژوهش ظهر دیروز با حضور استاندار البرز و اساتید برتر دانشگاهی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج برگزار و به برگزیدگان این نمایشگاه با اهداء لوح تندیس تقدیر و تشکر نمودند که غرفه مدیریت شهری کرج نیز به عنوان دستگاه اجرایی برتر شایسته تقدیر شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =