همایش دانشگاه،صنعت و کارآفرینی دانشکده سما اسلام آباد غرب برگزار شد

در تالار شهرداری شهرستان اسلام آبادغرب، همایش دانشگاه، صنعت و کارآفرینی به همت دانشگاه فنی مهندسی سما اسلام آبادغرب برگزار شد

میلاد ارشادی: در ابتدای این همایش،دکتر ایوب صفری (رییس دانشکده فنی و مهندسی سما اسلام آبادغرب) ضمن خیر مقدم به میهمانان، برخی از دستاورد های این واحد را تشریح کردند.

سخنران بعدی این همایش دکتر باغفلکی بود که ضمن ابراز خرسندی از این همایش، جوانان و دانشجویان را به کار و تلاش تشویق نمودند.


باغفلکی ضمن اینکه بازار کار امروزه را در فناوری و اطلاعات دانست، گفت: امروز کارهای فیزیکی و پر زحمت جای خود را به کارهای فکری و فناوری داده است که ازجمله آن میتوان به درآمد زایی از طریق کانال های تلگرامی، اینستاگرام، سایت های خرید و فروش اینترنتی و....اشاره کرد.

در پایان این همایش از مخترعین جوان، برگزیدگان برتر علمی و ورزشی واحد سما (دانشگاه و دبیرستان) اسلام آبادغرب و دالاهو با اهدای لوح ، تقدیر و تشکر شد.

مجری این همایش، هنرمند محبوب اسلام آبادی، آرش منصوری بود.

دانشکده و دبیرستان سما واحد اسلام آبادغرب با همت جوانان فعال و پرانرژی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و با مدیریت رییس این ستاد (ایوب صفری) که حال ریاست این دانشکده را بر عهده داردتاسیس شد،این دانشکده توانست در مدت کوتاهی (تقریبا 3 سال) بیش از 750 دانشجو در واحد اسلام آباد غرب و 150 دانشجو در واحد کرندغرب (کمتر از یکسال) جذب کند،همچنین این دانشکده با همت مدیران آن، توانسته است یک دبیرستان فعال و دو دبیرستان درحال تکمیل را به مجموعه سما این شهرستان اضافه کند.

لازم به ذکر است کارمندان و کارکنان مجموعه سما واحد اسلام آبادغرب و دالاهو، بدون هیچ چشمداشتی از صفر تا صد این مجموعه را تشکیل داده اند، بطوری که حتی تعمیرات ساختمان دانشکده و تبلیغات (چسباندن پوستر تبلیغاتی این دانشکده در سطح شهر) توسط پرسنل خدوم این دانشکده انجام شده است و همین تلاش و کوشش باعث شده است دانشکده نوپا و نوظهوری همانند "سما" بسرعت پیشرفت کند و جای خود را در بین دیگر دانشگاه ها باز کند، طوری که درهمایش اخیر، سالن چندصدنفره ،مملو از جمعیت بود.

در پایان ضمن اینکه از مسولین محترم تقاضای توجه جدی تری نسبت به این مجموعه جوان و پرتوان را داریم، از زحمات برخی از پرسنل محترم دانشکده فنی مهندسی سما اسلام آبادغرب و دالاهو تقدیر و تشکر داریم.

آقایان: ایوب صفری، حسام عسگری، رضا طولابی،محسن شهبازی، صیدمحمدی،صفری(کرندغرب)
خانم ها: حسینی و محمدی

 

لازم به ذکر است مجموعه سما اسلام آبادغرب ،شاخه کرندغرب یک شهید والامقام را تقدیم اسلام نمونده اند:

در حمله تروریستی چند ماه قبل که با هدف ترور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو، فرماندار شهرستان دالاهو، مدیران استانی و هیأت همراه در مسیر منتهی به منطقه ریجاب که منجر به شهادت دو نفر از اعضای این هیأت و مصدومیت سه نفر دیگر گردید ، در این حمله تروریستی "غلامرضا کرمی" دانشجوی رشته حسابداری پردیس کرندغرب "سما" به درجه رفیع شهادت نائل شد که در کسوت رئیس دفتر فرمانده محترم، در این حادثه غمبار حضور داشته و بلافاصله شهد شهادت را نوشیدند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =