مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در اسلام آبادغرب برگزار شد

صبح امروز مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

علی احمدیان : صبح امروز مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان ضمن خیر مقدم به مردم و مدعوین، اظهار کرد: تجمع شما مردم ولایتمدار و رنج کشیده اسلام آبادغرب در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ 9 دی، نشانه بیزاری شما از فتنه گران و دشمنانی است که قصد تضعیف اسلام و انقلاب را دارند.


وی افزود: حضور پر شور مردم نشانه آن است که تحریم ها و فشارها هرچند از لحاظ اقتصادی تاثیراتی داشته اما در عزم راسخ ملت ایران کوچکترین تاثیری نکذاشته و دشمنان از این نکته غافلند که ملتی که دل به شهادت بسته و عاشقانه آماده جانفشانی برای انقلاب و اسلام است هرگز فشار اقتصادی تاثیری در آن ندارد.


محمدی پور خاطرنشان کرد: دشمنان در سال 88 قصد داشتند از اختلاف سلیقه داخلی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند اما حضور میلیونی مردم ایران در روز 9 دی ثابت نمود که جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است.


در ادامه، آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان در خصوص اهمیت بصیرت مردم، یوم الله 9 دی و نقشه های دشمنان جهت براندازی نظام به ایراد سخن پرداخت.


گفتنی ست؛ شعار های مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق, مرگ بر ضد ولایت فقیه, مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و فریاد یا حسین(ع) مردم شهید پرور اسلام آبادغرب در مسجد جامع این شهر طنین انداز شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =