در پی خبر منتشر شده مبنی بر طرح سوال توسط دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر آمل،شهردار این شهر از خود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مازندران- در خبر منتشر شده مبنی بر طرح سوال توسط 2 دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر ، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل در یادداشتی نوشت : پرسش گری حق قانونی اعضای محترم شورای اسلامی شهراست و بنده نیز در جلسات قبل هم موضوعات مطروحه را توضیح داده ام ولی این 2 فرد ظاهراً قصد قانع شدن نداشته و نیت به حاشیه بردن شهرداری را دارند.

امیرسلیمانی گفت: قطع و یقین افتتاح دهها طرح بزرگ عمرانی و خدماتی در سالهای اخیر توسط سربازان سازندگی در شهرداری آمل و سازمان های وابسته با تمام مشکلات اقتصادی ، کام مردم فهیم آملی را شیرین نموده است و همچنان مسیر خدمت رسانی با قدرت و قوت ادامه خواهد داشت و افرادی که قصد خارج نمودن مجموعه از ریل خدمت را دارند نیک بدانند که مردم فهیم قدرت تشخیص بسیار بالایی داشته و به درستی قضاوت خواهند نمود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم شورای اسلامی شهر و سایر اعضای محترم شورای اسلامی شهر آمل که همیشه حامی و مددکار اینجانب بوده اند ، همراهی هرچه بیشتر عزیزان با شهرداری در جهت نیل به توسعه پایدار آمل را خواستار شد.

شهردار آمل در پایان این یادداشت عنوان کرد:ضمناً برابر قانون پاسخ سوالات مطروحه تسلیم ریاست محترم شورای اسلامی شهر آمل خواهد شد و قطعا در مصاحبه های بعدی جزییات بیشتری از بعضی اشخاص دراختیار شهروندان عزیز قرار خواهم داد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =