در ۱۹د‌‌ی‌ماه، مهمترین خبر همه رسانه ها و از جمله خبرآنلاین، ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب بود.

در سرویس سیاسی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی  و دیگر مطالب مرتبط، مهمترین و پُربازدیدترین اخبار امروز بود. همچنین  خبر مهم دیگری به نامه‌ای مهم از سوی رهبری که مانع یک حمله نظامی شد و جزئیاتی از شب حساس شورای عالی امنیت اختصاص یافت. پس از آن اعلام کردند یک وزیر دیگر احمدی‌نژاد، آماده کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری شد. خبر مهم دیگر اینکه مقابله یگان ویژه ناجا با داعش در کرمانشاه باعث شد سه نفر کشته شوند  و راهبرد ویژه برای تأمین امنیت انتخابات تدوین شد.

تحویل نخستین ایرباس۳۲۱ خبر اول بخش اقتصادی بود. همچنین نزول قیمت طلا و دلار در بازار دومین خبر اقتصادی روز بود. لو رفتن شرکتی که شیر پاستوریزه با تاریخ غیرواقعی عرضه می کند هم خبر پربازدید دیگر این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ و هنر گزارشی از گاف تاریخی تا یک حرکت تازه در صداوسیما پربازدید بود. همچنین واکنش به مخدوش کردن سردر سینماهای نمایش دهنده «سلام بمبئی» توجه ها را جلب کرد و پس از آن، رکوردی که «خندوانه» شکست هم پربازدیدتر از دیگر مطالب این بخش بود.

در سرویس جامعه متن و حاشیه شلاق خوردن یک خبرنگار پس از شکایت پلیس نجف‌آباد پربازدیدترین خبر بود. پس از آن بود که مردم خواستند بدانند چرا پرونده بابک زنجانی دراختیار وزارت اطلاعات قرار نگرفت؟ همچنین خبر رسید مدارس ابتدایی تهران فردا هم تعطیل است  و اجرای طرح ترافیک در محدوده طرح زوج و فرد ادامه دارد.

دو خبر درباره عربستان سعودی پربازدیدترین خبرهای امروز سرویس بین الملل بود. واکنش ایران به اظهارات وزیر دفاع و جانشین ولیعهد سعودی به همراه سخنان یک تحلیل گر که گفته بود سعودی‌ها عمان را وارد جنگ تبلیغاتی خود کرده‌اند پربازدیدترین اخبار این بخش بود. پس از آن هم سخنان ترامپ قرار گرفت: فقط احمق‌ها با روسیه مخالفت می‌کنند!

در سرویس فناوری اطلاعات ثبت رکورد ۶۳ میلیارد پیام واتس‌اَپی در شب سال نو میلادی هوش از کله همه پراند.

در صفحه طنز و کاریکاتور هم چالش مانکن حدادعادل، عارف، لاریجانی و مطهری! مردم را به خنده انداخت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =