کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در زمینه دارو، شهرداری، شهریه و ...  مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

شهری

سلام و خسته نباشید از شهرداری محترم یا مسئولین مربوطه خواهشمند است درخصوص برچسب های فاضلاب تبلیغاتی روی درب منازل ، دیوار منازل ، دیوار خیابان و ایفون تصویری منازل و.... که باعث خراب شدن رنگ دربها و دیوارها و همچنین چهره بسیار زشتی برای خیابانها و کوچه ها و در نهایت شهر به ارمغان می آورد ، فکری اساسی کند . به شخصه با تلفن روی برچسب تماس گرفته و خواهش کردم اینکار انجام نشود ولی درنهایت با فحاشی و تهدید تبلیغات کننده روبرو شدم . باتشکر ساکنین شهرک اکباتان و بیمه

- باسلام در شهرک اکباتان کوچه شهید فلسفی بیمه چهارم باتوجه به وجود مدارس دخترانه و پسرانه متعدد ، مسکونی بودن ،تعداد زیاد سوپرمارکت ها و تعمیرگاههای مختلف خودروها که به تنهایی معضل بزرگی است بارها در این خصوص درخواست رسیدگی شده است ،متاسفانه کامیونت های تخلیه مواد غذایی و بهداشتی و ... جهت سوپر مارکت ها و همچنین مردم عادی که از تعمیرگاههای ذکر شده جهت خودروهای تعمیری خود استفاده می کنند ،با عدم رعایت پارک صحیح خودرو که همیشه شاهد پارک دوبله هستیمباعث ترافیک طولانی و تصادف و مشکلاتی می شوند .خواهشمند است رسیدگی کنید.

- با سلام ..احتراما باستحضار میرسانداز تاریخ سوم مهرماه سال جاری بارها با اداره برق چالوس تماس حاصل کرده و درخواست تعویض لامپ سوخته کوچه کرده ام.اما متاسفانه هر بارمسئول مربوطه قول انجام کار را به هفته بعد موکول نموده و تا کنون از انجام کار سرباز زده است.و هیچ کس در این خصوص پاسخگو نبوده و درخواست مردم انجام نمی شود درخوسات من این است که اولا به درخواست مردم رسیدگی شود. دوما فرد خاطی بدلیل سهل انگاری در انجام کار توبیخ نمی شود. البته هیچ کسی کار وی را تحت کنترل نداشته و بازرسی نمی شود. زیرا فصل پاییز تا کنون بارها اعلام شد که تاریکی معابر باعث صدمه دیدن کودکان و دانش اموزان و حتی کارمندانی که اول صبح در تاریکی به محل میروند می شود.اما کو گوش شنوا باتشکر

- سلام علیکم ، دراذر ماه سال 1387برای دریافت اشتراک اب شهری رشت به اداره امور مشترکین شهر رشت مراجعه کردم که پس از انجام کارشناسی واخذ مجوز از شهرداری برای یک باب وسه واحد اپارتمان بنده که در یک پلاک قرار داشت وکلا در حدود 350متر مربع بود مجوز اشتراک صادر وفرمودند که شما با استفاده از یک کنتور اب از انشعاب مذکور برای واحدهای مسکونی وتجاری استفاده  کنید درحالیه بعد گذشت 8سال اخطار به قطع اب مغازه کرده اند وعنوان می کنند باید برای مکان تجاری انشعاب جدگانه وکنتور جداگانه اخذ کنید وعنوان می کنند از سال91دستورالعمل جدید امده که واحدهای تجاری باید کنتور جداگانه وانشعاب جداگانه داشته باشند حال چرا باید قانونی که در سال 91 مصوب شده باید عطف بماسبق شوند.

- چرا برای عبور عابران محدوده میدان فاطمی کاری نمی کنند؟ این میدان قتلگاه مناسبی برای عابران پیاده است.

2

اقتصاد

- لطفا پیگیری کنید چرا انقدر حجم داروهای غیر بیمه حتی نمونه های ساخت داخل انقدر زیاد شده؟؟؟ مثلا داروهایی مثل پنتوپرازل، آتورواستاتین، رزوستاتین، گیلی کلازید 30 و 60 میلی گرمی پیوسته رهش، متفورمین500 پیوسته رهش و ... با اینکه تولید داخل هستند همه غیر بیمه آزاد هستن. جمع فقط یک بسته از هر کدام از دارو ها "که دارو های پدرم هست" در هر بار جمعا بالغ بر 110 هزار تومن می شود. شما بفرمایید با حقوق 900 هزارتومانی بازنشستگی چطور باید این هزینه ها پرداخت بشود؟؟؟ چرا هر روز تاثیر بیمه های درمانی پایه به خصوص تامین اجتماعی و خدمات درمانی در حمایت از درمان بیماران کمرنگتر می شود؟؟

- باسلام لطفا به چند سوال که بعد از مراجعه و دریافت صورتحساب حق انشعاب فاضلاب پیش آمده ، توجه و رسیدگی فرمایید: 1 مگر درآمد مردم چقدر قدر افزایش یافته که حق انشعاب اینقدر گران شده؟ 2 میلیون و نهصد هزار تومان برای یک واحد آپارتمان مگر یک کارمند یا باز نشسته می تواند طی قسط بندی 200 و خورد ه ای نقدی و تا 3 سال ماهی 80 هزارتومان پرداخت کند؟؟؟؟ 2 اصلا کی فاضلاب راه میافتد؟آنوقت چقدر هزینه دارد؟ 3منزل ما زیر پل ستارخان است..70 متر آپارتمان 15 ساله منطقه 2 هستیم ولی جزو اقشار پردرامد نیستیم .چرا جزو بالاترین حق انشعاب های تهران ؟؟؟؟

- با سلام در شهرستان پاکدشت مجموعه ای مسکونی جدید و با تمام مجوز ها در حد چند صد واحد به نام مجتمع ادارات ساخته شده که در حال حاضر اکثر این واحدها دارای سکنه و خریداری شده اند اما به دلیل اختلاف بین اداره ثبت و اداره اوقاف دوسالی است صدور سند برای مابقی واحدها متوقف شده است از سایت وزین خبرآنلاین خواهشمندم در صورت امکان مشکل را از ادارات مربوطه پیگیری کند تا مساله مشمول گذر زمان نشده نگرانی و گرفتاری سکنه که با قرض و گرفتاری اقدام به خرید واحد کرده اند برطرف شود.

- سلام علیکم، در اذر ماه سال87برای یک باب مغازه وسه واحد اپارتمان طبقات فوقانی ان که جمعا 350 متر مربع مساحت دارند از امور مشترکین اب رشت تقاضای امتیاز اب کردم که پس ازبازدید و کارشناسی واخذ مجوز حفاری از شهرداری مجوز دو انشعاب یکی با کاربری خانگی برای سه واحد اپارتمان ودیگری با کاربری تجاری برای مغازه صادر شد وبابت این دو حق الاشتراک یک کنتور اب اختصاص دادن وفرمودند می توانید برای این دو اشتراک خریداری شده از یک کنتور استفاده  کنید. اخیرا بازرسین محتر م شرکت اب با ابلاغ اخطاریه با مهلت 48 ساعته اعلام کرده اند که واحد تجاری برابر دستورالعمل سال 91 باید انشعاب جداگانه وکنتور جداگانه داشته باشد وباید ضمن واریز مابه التفاوت برای حق اشتراک از دوباره مجوز حفاری از شهرداری وسایر هزینه اقدام شد.

- دانشجو معلول دانشگاه آزاد هستم و کارت معلولیت بهزیستی دارم هنور از طرف بهزیستی شهریه پارسال را نریختند و دانشگاه از دادن کارت امتحانات جلوگیری کرده است و هر چه از بهزیستی پیگیر می شویم می گویند هنوز پول شهریه را نتوانستند تهیه کنند.

- هرسال جهت محاسبه تعرفه گاز به دو فصل گرم وسرد تقسیم می شود فصل گرم از 15 فروردین تا 15 ابان و بقیه به عنوان فصل سرد درنظر گرفته می شود.اما در قبض گازهای جدید که بخش اعظم مصرف از 15 آبان به بعد بوده است با تعرفه فصل گرم محاسبه شده است.این قضیه مربوط به یک شهر نیست به عنوان مثال من که در دو شهر ابرکوه و اباده زندگی می کنم در هردو شهر به همین صورت بوده است

- فریب شرکت‌های امداد خودرو غیرمجاز را نخورید اخیرا تعدادی افراد سودجوبا منزل تماس میگیرند واعلام می کنند که از امداد خورو هستند واعلام می کنند که اگر کارت اشتراک را نخواهید از تخفیف خبری نیست . این امدادخودرو ها چرا وچگونه ایجاد شده و چگونه باخیال راحت مردم را سرکیسه می کنند؟ این امداد خودروهای جعلی و متفرقه مشخصات خودرو و مالک آن‌ها را به دست آورده و در تماس با شهروندان ازآن‌ها کلاهبرداری می کنند این درحالی است که این اطلاعات از خودروساز گرفته تا شرکت های بیمه، پلیس ۱۰ ، بیمه مرکزی و راهبر ناجا وجود دارد. سوال اینجا است چگونه این شرکت‌ها به اطلاعات محرمانه مشتریان اعم از نام، شماره تلفن شخصی و مشخصات خودروی آن‌ها دست پیدا کرده‌اند؟و چگونه باخیال راحت مردم را سرکیسه می کنند؟

 

بهداشت

- از وزیر بهداشت بپرسید چرا جراحی که در گذشته در شهر ما فقط 10 میلیون تومان می گرفت حالا باید در طرح تحول 40 میلیون تومان بگیرد ایا نمی شد در این طرح افزایش حقوق بر اساس محل خدمت باشد نه بر اساس تهران وپایتخت واین چنین بودجه کشور را بر باد ندهید؟ ایا مدانید بعضی سازمانها چقدر مشکل بودجه دارند ؟ آیا مدانید همین مدارس چند سال است سرانه دریافت نکرده اند یا خیلی جزیی بوده؟

- با سلام در بخش اسکوپی بیمارستان عرفان در قبال ارائه یک صفحه پرینت سیاه و سفید به نام آموزش، 25 هزار تومان دریافت می کنند. این مبلغ زیادی است. که به ناپار مریض باید پرداخت کند. لطفا به اطلاع مسئولان برسد و رسیدگی شود.

4

آموزش

با سلام دانشگاه آزاد امسال اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دكتری بین الملل نموده از آنجایی كه شهریه این دانشگاه باید با معیار بین الملل سنجیده و دریافت شود نه تنها این گونه نیست بلکه افرادی كه در واحدهای خارج مورد پذیرش قرار گرفته در داخل و با شهریه متناسب با آزمون ورودی این دانشگاه محاسبه می شود لذا با درخواست جمعی از دانشجویان مبنی بر متعادل کردن شهریه‌ها هیچ پاسخی دریافت نکردیم.و با شهریه. رشته های فنی و مهندسی كه ثابت آن 9 میلیون و متغیر آن هر واحدی 650 مواجهه و می بایست پرداخت کنیم ضمن اینکه نه تنها معیار حقوقی و قانونی رعایت نشده بلکه با اضافه دریافت 3 میلیون بیشتر از رشته های انسانی توجی

5

تامین اجتماعی

لطفا پیگیری بفرمایید سایت جدید سوابق بیمه گزینه ارسال مجدد اس ام اس کد رهگیری و پسوورد را در سایت فعال کند. در سایت ثبت نام کرده ام اما هیچ پیامی برای من ارسال نشده وقتی هم مجدد در قسمت ثبت نام کد ملی را وارد می کنم عنوان می شود این کد قبلا وارد شده. عملا هیچ کاری نمی توانم انجام بدهم جالبه همه سایت ها این گزینه رو دارند که در صورت عدم ارسال پیام مجدد درخواست کنیم اما در سایتی به این مهمی چنین گزینه ای وجود خارجی ندارد.

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =