کشف پیکر یک شهید دفاع مقدس در منطقه مرزی نفت شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از کشف پیکر مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس در منطقه نفت شهر خبر داد و گفت: پیکر این شهید برای شناسایی به عوامل سپاه پاسداران تقدیم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، سرهنگ "عنايت فلاحي"در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس تلفني یکی از عشاير مستقر در منطقه نفت شهر با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر مشاهده چندين تكه لباس نظامي و چند قطعه استخوان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.


وی افزود: ماموران انتظامي پس از حضور در محل و تأیید خبر، ضمن دعوت از يگان تفحص سپاه پاسداران و گروه مين زدايي سومار، نسبت به جمع آوري استخوان های این شهید والامقام و وسایل همراه وی از جمله مقداري فشنگ اسلحه ژ3 و یک جعبه حاوی فیلترهای شیمیایی، میکروبی، رادیو اکتیو كه در داخل خاك مدفون شده بود، اقدام کردند.


اين مقام انتظامي تصریح کرد: بررسي هاي اولیه نشان می دهد كه پيكر كشف شده، مربوط به شهداي جنگ تحميلي است، که به رغم تلاش های ماموران و گسترش دامنه تفتیش و تفحص هيچگونه مدركي اعم از پلاك يا نوشته اي در جهت شناسايي و مشخصات سجلي شهيد كشف نشد.


سرهنگ فلاحی خاطرنشان ساخت: پس از گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی، استان مرزی کرمانشاه هنوز هم معطر به عطر شهدا است و صدای انفجار مین های به جا مانده از هشت سال دفاع تن به تن، یاد و خاطره رشادت های غیورمردان کشور را تداعی می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =