وزیر ورزش و جوانان در همدان گفت: در ده ماهه امسال 800 هزار وام ازدواج پرداخت شده و امیدواریم این تسهیلات تا پایان سال به بیش از یک میلیون وام برسد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ مسعود سلطانی فر، که در نشست با هیات های ورزشی و سمن های حوزه ورزش و جوانان استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: در شرایط فعلی زوج های جوان نیازمند راهنمایی مراکز مشاوره ای قبل از ازدواج هستند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با همکاری نهادهای قانونگذار حضور در مراکز مشاوره ازدواج را الزامی کنیم.

سلطانی فر، با اشاره به اینکه مشارکت مردم تنها حضور در راهپیمایی و انتخابات نیست، تصریح کرد: یکی از مهمترین سازو کارها برای اینکه مشارکت مردم و جوانان در امور توسعه محقق شود، حضور در سازمان های مردم نهاد است.

وزیر ورزش و جوانان، در ادامه گفت: فرایند انتقال قدرت از یک نسل به نسل دیگر باید به گونه ای باشد که ارزش ها و فرهنگ و دستاوردهای نظام منتقل شود.

وی افزود: تفویض اختیارات بیشتر، از مرکز به شهرستانها و تفویض وظایف به سازمان های مردم نهاد دو رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است.

سلطانی فر، با بیان اینکه در برنامه ششم، سالانه بیش از هزار میلیارد تومان اعتباربرای وزارتخانه ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: اشتغال، ازدواج ، تحصیل، مسکن و پر کردن اوقات فراغت 5 مشکل جوانان ما است که ابزار حل آنها در اختیار وزارتخانه ما به صورت کامل نیست و باید با هماهنگی همه دستگاهها این مشکلات را حل کرد.

وی عنوان کرد: باورم این است که کل مجموعه وزارتخانه حتی بخش ورزش آن نیز باید برای حل مشکلات جوانان گام بردارند.

وزیر ورزش و جوانان در آخر گفت: استان همدان، مشاهیر، بزرگان و شهدای بزرگی دارد اما جای شهید حاج حسین همدانی و مرحوم بهنامجو (شهردار اسبق همدان) در این جمع خالی است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =