رئیس دادگستری شهرستان آبادان از سوی مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، رئیس دادگستری این شهر در تاریخ سیزدهم شهریور سال جاری با حضور در شهرک های صنعتی شهرستان آبادان از این صنایع بازدید و قاطعانه بر حمایت قوه قضائیه از صنایع آبادان و همچنین سرمایه گذاری های مشروع تاکید کرد که موجی از خوشحالی و امید را در بین صنعتگران و فعالان اقتصادی ایجاد کرد.

سیروس محمدی زاده در این بازدید گفته بود: با توجه به مشکلات عدیده در بخش صنعت و لزوم حمایت از صنایع و تولیدکنندگان و تسریع در اجرای منویات مقام معظم رهبری که سال ۹۵ را «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامیدند امروز این بازدید را انجام داده‌ایم.

وی اولین رئیس دادگستری در تاریخ آبادان است که از شهرک های صنعتی این شهرستان بازدید و از آنها اعلام حمایت می کند.

رضا صلبوخی، مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر صبح دوشنبه با حضور در دادگستری شهرستان آبادان، ضمن ابلاغ پیام تشکر ویژه و ابراز خرسندی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از حمایت های قاطعانه رئیس دادگستری آبادان، لوح تقدیری نیز به وی داد.

در متن تقدیرنامه مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر خطاب به رئیس دادگستری شهرستان آبادان آمده است:

بازدید حضرتعالی از شهرک های صنعتی شهرستان آبادان به عنوان رئیس دادگستری شهرستان، که برای اولین بار در تاریخ آبادان و شهرک های صنعتی صورت گرفت، نشان از توجه ویژه حضرتعالی نسبت به تولیدات ملی و در واقع اشتغال فرزندان این شهرستان است.

عزم شما در راستای حمایت از سرمایه گذاری های مشروع نمایانگر تلاش های شبانه روزی عالی ترین مقام قوه قضائیه در شهرستان آبادان بوده که به طور حتم ارزشمند و ستودنی است.

رجاء واثق دارم ثمرات و نتایج این بازدید توانسته به عنوان راهگشای موانع و مشکلات پیش روی تلاشگران عرصه کار و تولید الگوی مناسب برای اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در شهرستان آبادان قرار گیرد.

 

۴۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =