حمایت متولیان رسمى برگزارى کنسرتهاى موسیقى از ارشاد استان

متولیان رسمى برگزارى کنسرتهاى موسیقى در خوزستان از محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان خوزستان حمایت کردند.


‎به گزارش خبرانلاین، با توجه به ايجاد حاشيه هاى چند روز اخير در فضاى مجازى نسبت به ممنوع شدن كنسرت هاى موسيقى در خوزستان، شركتهاى فرهنگى و هنرى خوزستان متوليان رسمى برگزارى برنامه هاى هنرى و كنسرتهاى موسيقى در اين استان، طى بيانيه اى از جناب آقاى دكتر محمد جوروند مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى خوزستان و مجموعه ى هنرى اين اداره حمايت كردند.

‎در بخشى از اين بيانيه آمده است كه: در جلسات مربوطه طى تفاهم حاصله قرار بر اين بوده كه آنها برنامه هاى هنرى و كنسرتهاى موسيقى در خوزستان را با در نظر گرفتن و رعايت ارزشها و باورهاى دينى و ملى در ايام سوگوارى و يادمان هاى اعتقادى جامعه برنامه ريزى و اجرا کنند.

در بخش ديگرى از اين بيانيه آمده است كه: خوزستان و شهر اهواز با يارى اين اداره كل بعنوان يكى از پر برنامه ترين استانهاى كشور و سرآمد برگزارى بهترين كنسرتها و برنامه هاى هنرى با حضور هنرمندان بنام موسيقى ايران بوده است.

قابل ذكر است شركتهاى فرهنگى و هنرى كه دارنده ى مجوز رسمى از دفتر موسيقى وزارت تابعه ى خود هستند ، تنها متوليان قانونى دريافت كننده ى مجوز كنسرتهاى مجاز در كشور هستند كه اجراهاى صحنه اى رسمى موسيقى در كشور فقط تحت فعاليت آنها قابل انجام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =