روز آخر ثبت‌نام کاندیدای ریاست‌جمهوری همچنان با حواشی همراه است. شهروندان عادی علیرغم اینکه اذعان دارند شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت می‌کند اما بازهم اقدام به ثبت‌نام می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، رامين شادكام که دكتراي كشاورزي از كردستان دارد با لباس سنتی به ستاد انتخابات آمده بود. او می گوید«آمده‌ام تا وضعيت دانشجوهاي دكتري و ليسانسه هاي بيكار را بهبود ببخشم. اگر خودم رييس جمهور مي شدم اول مناطق محروم كشور را سر و سامان مي دادم، در حال حاضر كردستان و شهرستان مهاباد از اوليه ترين امكانات شهري محروم هستند.» تاکید دارد« به نفع كسي كنار نخواهم رفت و هنوز كابينه ام را مشخص نكردم ولي بايد پذيرفت كه من تاييد صلاحيت نمي شوم.»

محمدرضا خادم از دیگر روحانیونی بود که پایش به وزارت کشور باز شد. وی می گوید« بعد از گذشت ٢٠ سال كار دانشگاه برنامه اقتصادي دام و ميخواهم كرامت جوانان را به آنها برگردانم. من بيش از ٢٠ سال رييس دانشگاه و حوزه بودم. هركسي كه تخصص دارد باید از آنها استفاده كرد؛ مخصوصا از كابينه دولت استفاده خواهم كرد ولي الان نميتوانم بگويم. به نفع هيچكسي هم كنار نمی روم.»

جواد فتاحي ٣٠ ساله كارشناس ارشد مديريت مالي است اما شغلي ندارد و بيكار است. او که نام خود را در بین داوطلبان ریاست جمهوری ثبت کرده است، مي گويد براي تلنگر به مسئولان برای وضعيت اقتصادي كشور وارد صحنه شده است. من بعد از حادثه پلاسكو نامه اي به شوراي شهر، شهردار و مجلس فرستادم با نام تلنگر كه پاسخ ندادند. و الان هم ميدانم، طبق اصل ١١٥ رييس جمهور بايد رجل باشد اما باز هم به ميدان آمده ام.

او ادامه مي دهد: من اگر رييس جمهور شوم، در حوزه اقتصاد كار مي كنم و رنگ آبي رنگ انتخاباتي من است.  او ميگويد كه در كابينه‌اش از قاضي زاده هاشمي و مرضيه وحيد دستجردي استفاده خواهد كرد.

خداخواست خشنود اربابي که از شهرستان كبار استان فارس برای ثبت‌نام آمده بود، عنوان می کند« پاسداري از عزت ايراني و به اتمام رساندن سد ميرزاي شيرازي كبار از برنامه های من است. تا حيات هست بايد سد سازي كرد. او در آخر گفت: مشعيت الهي يار روحاني نبود.»

فرزانه عليزاده نامي ٥٤ ساله است و كارشناسي مديريت دارد. او هم به ستاد انتخابات آمده بود تا شاید رجل سیاسی شود. او مي‌گويد سال ها است كه مديريت واحد بزرگ اقتصادي را در شهريار بر عهده دارد و حالا امده تا از تجربياتش براي اداره كشور استفاده كند. ادامه می دهد «هنرمند هستم و مشكلات جامعه مسكن و اقتصاد را ميتوانم به شكل گروهي حل كنم»

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    1 0
    کبار؟؟؟ آقاجان «کوار» درسته.
  • قاسم استیکی A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    0 0
    خشنود بسیار داناست و موفق می شود