نماینده‌ مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با توجه به عملکرد خوب و مدیریت جهادی، این توانایی را دارد در سطح استان با همیاری دولت استان را متحول کند.

به گزارش خبرآنلاین، غلام‌محمد زارعی ضمن قدردانی از تلاش‌های بنیاد برکت در استان حوزه‌ی انتخابیه‌اش گفت: بنیاد برکت توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و با توجه به سفر اخیر دکتر مخبر به این استان و دریافت گزارش‌های اقتصادی و فرهنگی استان، تصمیمات خوبی برای بهبود وضعیت مناطق محروم و دورافتاده‌ی شهرهای بویراحمد و دنا و سایر مناطق اتخاذ شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تأکید بنیاد برکت به ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌های زیربنایی و عمرانی و هم‌چنین رفع محرومیت و ایجاد آبادانی و رفاه در استان است. 

وی با بیان این‌که سرمایه‌گذاری در زمینه‌هایی که جزء ظرفیت‌های استان به شمار می‌رود، از مصادیق اقتصاد مقاومتی است، افزود: با اقدامات بنیاد برکت، امیدواریم در سه سال آینده، در زمینه‌ی بیکاری، وضع استان بهبود پیدا کند. 

وی ادامه داد: با صحبت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در زمینه‌ی گیاهان دارویی، کشاورزی و صنایع دستی، با کمک بنیاد برکت، سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های استان شکوفا شود. 

زارعی با تأکید بر این‌که تمامی اقدامات بنیاد برکت مبتنی بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: ما بر این باوریم که بنیاد برکت این توانایی را دارد که در سطح استان، از دولت پیشی بگیرد و استان را متحول کند.

وی در پایان تصریح کرد: اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قابل تقدیر است و امید داریم برنامه‌های هدف‌گذاری شده در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهبود شرایط و رفاه مردم مناطق محروم و دورافتاده و هم‌چنین اشتغال‌زایی کمک کند و شاهد پیشرفت و توسعه‌ی استان باشیم. 

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =