نماینده سابق مجلس گفت: با اشاره مجدد به رفتار رئیس جمهور در دادن تریبون به کارگران، گفت: حرکت ایشان نشانه این است که ریاست‌جمهوری مردم ایران را برعهده دارند نه ریاست جمهوری عده خاص یا زیاده خواه یا زورگو یا عده ای که برای رهبری هم دردسر درست می کنند.

سیدفاضل موسوی نماینده سابق مجلس با استقبال از حضور رئیس جمهور در محل حادثه معدن یورت و دیدار رودرو با معدن‌چیان و خانواده قربانیان این حادثه، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: آنچه آقای روحانی انجام داد اقدامی درست و پسندیده بود و حتی باید قبلا هم انجام می دادند، یعنی بهترین اقدام مسئول عالی اجرایی کشور این است که در بین توده های مردم خصوصا مردم مشکل دار باشد و صدای آنها را بشنود.

وی تصریح کرد: اینکه برخی کاندیداها از درصد سخن می گویند و دولت را درصد بندی می کنند، اوج نفاق است. من حاضرم ثابت کنم که این نوع رفتارها اوج نفاق است، چطور می شود مردم ایران را قطعه قطعه کنیم و بگویم مثلا 50 درصد، 40 درصد یا 96 درصد. این درصدبندی ها یعنی امنیت ملی کشور را به خطر انداختن.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: نمی دانم پشت این شعار چه کسانی هستند و چه اهدافی خوابیده است که می خواهند امنیت ملی کشور را به خطر بیندازند. ولی مطمئن باشند مردم به کسی که امنیت را به خطر بیندازد سیلی خواهند زد، اینکه بگویید یک عده زالوصفت هستند، 4 درصدی و 96 درصدی هستند و ..رفتاری خلاف امنیت ملی است.

فاضل موسوی خاطرنشان کرد: در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی افراد با سلایق متفاوت وجود دارند اما همه تحت لوای این نظام حرکت می کنند و این قسم سخنان فقط به وحدت نظام اسیب می زند و عایدی دیگر برای کشور ندارد.

این چهره سیاسی با اشاره مجدد به رفتار رئیس جمهور در دادن تریبون به کارگران، گفت: حرکت ایشان نشانه این است که ریاست‌جمهوری مردم ایران را برعهده دارند نه ریاست جمهوری عده خاص یا زیاده خواه یا زورگو یا عده ای که برای رهبری هم دردسر درست می کنند. کار درست و ارزشمندی است. ای کاش دیگر مسئولان از این کارها بکنند و حضور جدی بین احاد ملت داشته باشند.

موسوی گفت: فراموش نکنیم که این ملت را یکان یکان مردم تشکیل می دهند، مردم صاحب این مملکت هستند و تفکیک آنها به درصدهای مختلف باعث جلوگیری از توسعه یافتگی کشور و رشد کشور می شود و به تشتت و تفرقه و چند دستگی دامن خواهد زد که برخلاف نظر رهبری است. رهبری تاکید کردند که فضا دوقطبی نشود ولی برخی بر طبق دوقطبی می کوبند. رفتارهای لمپنیسمی و وال استریتی چیزی جز هزینه بالا برای کشور ندارد. مثلا فلان وعده را می دهند، خب بگویند منبع این وعده ها کجاست بودجه کشور که چنین اجازه ای را نمی دهد مگر اینکه منابعی از دولت قبل برایشان باقیمانده باشد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =