۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

مهندس چیت چیان وزیر محترم نیرو در آئین خدمات رسانی آب و برق روستاهای بالای 10 خانوار از فریدون خودنیا مدیرعامل برق لرستان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،آئین خدمت رسانی وزارت نیرو در بخش آب و برق به روستاهای بالای 10 خانوار در سالن اجلاس سران با حضور معاون اول رئیس جمهور دکتر جهانگیری و تعدادی از نمایندگان مجلس، وزیرمحترم نیروبه همراه معاونین،مهندس کردی مدیرعامل محترم شرکت توانیربه همراه تعدادی از معاونین و مدیران عامل مجموعه آب و برق کشور برگزار گردید.

در این مراسم که روستاهای بالای 10 خانوار بطور کامل از نعمت آب و برق برخوردار گردیده بودند براساس آمار و ارقام و گزارش مستندات توسط وزیر نیرو درصد پیشرفت خدمات رسانی در مقایسه با سنوات گذشته تشریح و میزان عملکرد دولت را بسیار موفقیت آمیز برشمردند.

این گزارش حاکیست وزیر نیرو فعالیت ها و اقداماتی که طی چهار سال گذشته در خصوص برق رسانی و اب رسانی انجام شده بود را تحسین برانگیز و از افتخارات دولت محترم تدبیر و امید خواندند و گفتند: براساس آمارها و مستندات موجود فقط در سال 95 خدمات دهی به روستاها در این دو حوزه با قبل از این دولت اصلأ قابل مقایسه نیست و علیرغم تنگناهای مالی خوشبختانه بسیار موفق عمل شده است.

در این آئین به مدیران پرتلاش و موفق عرصه آب و برق از دستان خستگی ناپذیر وزیر محترم نیرو لوح تقدیر ارائه گردید.

مجید امرایی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ابراز داشت: مهندس خودنیا مدیر عامل برق لرستان بدلیل زحمات فراوانی که در خصوص تأمین برق81 روستای صعب العبور و کوهستانی متحمل گردید مورد تشویق و قدردانی مهندس چیت چیان وزیر نیرو قرار گرفت.

آقای امرایی با اشاره به این مطلب که استان لرستان در سال 95 با برقدار نمودن 81 روستا سومین استانی بوده که بیشترین تعداد روستا را برقدار نموده است اظهار داشت: برقرسانی به این 81 روستا 22 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =